annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzendingstijd?

kimheylen
Community-lid

Hoi,



Ik heb dit weekend een pakketje gekocht dat vanuit Hong Kong gestuurd wordt. Gek genoeg zonder verzendingskosten? Leuk, maar ik vroeg me af hoe dit eigenlijk kan?
Ook zou ik wel eens willen weten hoe lang dit ongeveer zal duren, iemand al ervaring mee gehad?



mvg,


Kim

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

verzendingstijd?

hughwitte
Community-lid

Ja, hoe zendingen uit China dergelijke goedkope objecten kunnen versturen met gratis verzending is mij dikwijls ook een raadsel. Maar er staat duidelijk "gratis verzending" bij in de objectbeschrijving, dus de verkoper zou moeten versturen zonder verzendkosten.


 


In de objectbeschrijving staat ook de levertijd naar Europa vermeld: Europa 22-28 werkdagen.


Europe 22-28 working days

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

verzendingstijd?

gratis verzending zal wel "verzending inbegrepen" zijn en ja... vanuit het buitenland, zeker van zo ver kan als je geluk hebt een weel duren, als je tegenslag hebt, soms een paar maanden. Het hangt van veel factoren af: hoe snel heeft de verkoper je betaling ontvangen, hoe snel verzend hij, verzend hij per vliegtuig of per boot... met de opgegeven verzendtermijn in de aanbieding moet je echt geen rekening houden, gewoon geduld oefenen enne... je termijn van PP in het oog houden ingeval het TE lang duurt!

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

verzendingstijd?

kimheylen
Community-lid

Bedankt voor het antwoord!



Ja ik dacht al wel dat het redelijk lang ging duren, zal geduldig wachten! 🙂 Wat bedoel je met PP? Ben nieuw hier op ebay, dus veel is me nog onbekend!



groetjes!

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

verzendingstijd?

hopelijk is het niet te groot want anders kan het ook nog even blijven liggen bij onze douane.

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

verzendingstijd?

kimheylen
Community-lid

Nee hoor, het is een klein licht pakje met penseeltjes en dergelijke! 🙂 Dat zal er wel door mogen hoop ik?



mvg

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

verzendingstijd?


Wat bedoel je met PP? Ben nieuw hier op ebay, dus veel is me nog onbekend!



groetjes!



PP is Paypal, als je met PP betaalde heb je maar een beperke tijd om een claim in te dienen ingaval er met de levering is misloopt, zodat je toch in sommige gevallen je geld kan terugkrijgen.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord