annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

zending waarop strafport staat

2224kathleen
Community-lid
Hallo, ik heb het volgende aan de hand. Ik kocht bij dezelfde verkoper 7 objecten (resten van breiwol). Zij heeft het in vier pakketten verpakt en deze verzonden zonder afzender en veel te weinig gefrankeerd. Resultaat : ik kreeg vier kaartjes van de post, dat ik de pakketten kan krijgen indien ik 4x5,01 euro strafport betaal, dus 20,04 euro in het totaal. Ik heb natuurlijk meteen de verkoper gecontacteerd, maar die wijst alle verantwoordelijkheid af en wil zeker niet betalen. Ze zegt dat ze dat in de post zo gefrankeerd hebben en dat het dus niet haar schuld is. Ik heb een geschil geopend, en nu begint ze mij van vanalles te beschuldigen... o.a. dat ik de pakketten wel ontvangen heb, dat het haar woord tegen het mijne is. Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Ik veronderstel dat ik gewoon mijn geld kwijt ben en dat ik alleen negatieve feedback kan geven en het geschil sluiten om haar te melden bij ebay. Meer zal er wel niet inzitten zeker? Op voorhand bedankt voor jullie reactie.
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

zending waarop strafport staat

Je probleem werd reeds behandeld in je andere draadje:
strafport


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

zending waarop strafport staat

2224kathleen
Community-lid
Klopt, ik had het eerst hier gezet maar er kwam niet snel reactie, toen bedacht ik dat het misschien eerder op het prikbord "kopen" thuishoorde. Dus als er nog iemand wil reageren : de discussie is te volgen op het prikbord "kopen".
Bericht 3 van 3
laatste antwoord