annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eerste aankoop op eBay is een MISKOOP - HELP!

moris123
Community-lid
Voor het eerst koop in mijn leven iets via eBay en jammer genoeg loopt alles fout!

Ik heb een product ontvangen via UPS dat totaal niet aan de omschrijving voldeed en heb hiervan de verkoper onmiddellijk van op de hoogte gebracht.
De verkoper kon het hele zaakje niet geloven en overstelpte me met eindeloze vragen en of ik foto’s kon nemen, enz…
Omdat ik tijdens de levering door UPS niet thuis was, is het product door mijn overburen in ontvangst genomen.
Steeds heb ik hierin mijn medewerking gegeven, maar mijn eigen vragen bleven van de verkoper steeds onbeantwoord?
Ik heb de verkoper voorgesteld om voor de nodige documenten te zorgen, zodat alles terug via UPS naar de verkoper/afzender zou kunnen verzonden worden, hierop kreeg ik geen reactie?
Omdat in deze zelfde periode een opname was gebeurd in het ziekenhuis, heb ik de verkoper laten weten, dat ik product via de post naar hem zou sturen. Zodat de zaak kon vereenvoudigd en bespoedigd worden, zo kon hij met eigen ogen zien, wat er niet klopte.
De verkoper laat intussen enkele dagen niets van zich horen en wenst me het beste in het hospitaal!
Enige tijd later vraag ik, hoever de zaken staan? De verkoper laat me weten dat UPS de zaak wil onderzoeken en het product wil ophalen?
Ik laat de verkoper onmiddellijk weten uit een laatste mail, dat het product reeds verzonden was naar zijn adres!
Opeens, krijg ik van de verkoper allerlei beschuldigingen, dat ik het onderzoek van UPS heb willen blokkeren, het product niet wilden laten ophalen, enz..
Zonder verwittiging, staat enige dagen later, UPS voor de deur om het product alsnog te komen ophalen?
Nu beweert de verkoper en UPS om hun eigen verantwoordelijkheid te ontlopen, dat mijn overburen met het pakket zou geknoeid hebben! Deze beschuldigingen gaan me toch echt te ver!
Na kort contact te hebben gehad met UPS, blijkt dat de verkoper een claim heeft ingediend bij UPS en wil UPS mij geen hulp geven omdat de verkoper in deze zaak de klant is en niet ik?
Het product is intussen aan de verkoper betaald, maar ik heb als koper het product niet ontvangen dat aan de omschrijving voldeed.
Nu beweert de verkoper mijn pakket niet te hebben ontvangen, dat ik begin vorige week al had verzonden?
Omdat ik snel het pakket op de post heb gegaan en spoedig al te versturen, voor een opname in het hospitaal, vind ik jammer genoeg mijn bewijs van verzending niet meer.
Kan ik alsnog mijn pakket, dat naar de UK is verzonden bij de post laten opzoek en controleren op ontvangst???
Via eBay en PayPal heb ik reeds een geschil geopend, maar heb tot op heden nog geen reactie gehad.

Kan ik als koper deze zaak, nog tot een goed einde brengen?
Op welke manier kan ik mijn product of geld alsnog terug krijgen?
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Eerste aankoop op eBay is een MISKOOP - HELP!

meerdere keren zelfde draadje starten = forumvervuiling = automatisch minder hulp van ervaren forumbezoekers ...





Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Eerste aankoop op eBay is een MISKOOP - HELP!

moris123
Community-lid
Sorry, Ik ben hier ook voor het eerst!
Dus op deze mag een slotje 🙂
Bericht 3 van 3
laatste antwoord