annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wil zo graag betalen, maar totaalbedrag klopt niet...

nusch_be
Community-lid
Ik kocht 3 dvd's bij een bepaalde verkoper en zou die graag betalen. Ik vraag hem om de betalingsgegevens en de aangepaste verzendingskosten (want 2 dvd's versturen = 1,95 euro + 1dvd = 1,25 euro, staat zo in al zijn advertenties...), en ook vraag ik of hij wil dat ik betaal met overschrijving of paypal.
Hij stuurt mij een rechtstreeks mailtje met de melding dat de verzendingskosten voor 2 dvd's = 1,95 euro zijn en 1 dvd = 1,56 euro.
Ok, een klein verschil, maar daar zal ik niet over vallen.
In Ebay wil ik dus betalen, ondertussen enkel nog mogelijk via paypal ( waarom weet ik niet, maar waarschijnlijk heeft de verkoper dit zo aangeduid), maar zijn totaalbedrag in zijn betalingsgegevens klopt niet, de verzendingskosten zijn niet aangepast en staan op 2 keer 1,25 euro en 1 keer 1,65 euro (vermeld als internationale verzending).
Omdat ik dus nog enkel via paypal kan betalen, kan ik ook niet kiezen welk bedrag ik overschrijf, paypal neemt automatisch het bedrag dat in Ebay staat.
Ik heb hem al 2 keer gevraagd om dit aan te passen, hij heeft 1 keer geantwoord dat hij dat niet kon en de 2de keer heeft hij gewoon een betalingsherinnering gestuurd, zonder aanpassingen natuurlijk.

Weet er iemand aub. een oplossing. Ik wil hier echt niet moeilijk overdoen, maar gewoon het correcte bedrag kunnen overschrijven.
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Ik wil zo graag betalen, maar totaalbedrag klopt niet...

Stuur verkoper een mailtje waarin je :
1.het juiste totaalbedrag vermeldt en vraagt of hij het daarmee eens is
2.zijn rekeningnummer vraagt om over te schrijven...(Overschrijving Express staat ook vermeld, dacht ik, maar dat werkt soms slecht)
..en 't is opgelost.
Waarom zou je PP gebruiken voor binnenlandse betaling?

PS : Als je drukt op de "Betaal Nu "-knop staat Paypal (indien aangeboden)altijd als éérste betaalwijze aangevinkt (promotietrucje veronderstel ik).
Om een andere manier van betalen te kiezen had je eigenlijk naar beneden moeten scrollen en een andere mogelijkheid aanvinken.


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Ik wil zo graag betalen, maar totaalbedrag klopt niet...

nusch_be
Community-lid
Bedankt voor de reactie.

Ik heb ondertussen zijn rekeningnummer doorgekregen en zal dus het bedrag gewoon overschrijven.

Wel nog even ter verduidelijking:

Totaalbedrag is geen probleem, dat heeft de verkoper mij doorgemaild ( verschil van 30 cent ofzo, niet erg..).
Hoe ik betaal maakt mij ook niet uit, maar de verkoper heeft paypal als enige mogelijkheid aangeduid in zijn betalingsgegevens. Ik kan niets anders aanvinken, want er is niets anders. (Alhoewel dat er in zijn aanbiedingen wel staat overschrijving, overschrijving Express, afhaling,...)

En wat mij eigenlijk stoort aan deze transactie is dat hij volhoud dat hij de betalingsgegevens niet kan aanpassen.
Dit klopt volgens mij niet, als ik betalingsgegevens doorstuur naar mijn kopers kan ik de verzendingskosten aanpassen en het totaal bewerken. Blijkt er bijvoorbeeld naderhand iets niet te kloppen, of ze kopen nog iets bij, dan kan ik herziene betalingsgegevns sturen en die ook weer aanpassen.

Swat, betaling is gedaan, en 'k zal mij er verder maar niet te druk in proberen te maken.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Ik wil zo graag betalen, maar totaalbedrag klopt niet...

En wat mij eigenlijk stoort aan deze transactie is dat hij volhoud dat hij de betalingsgegevens niet kan aanpassen.
Het zou me niet verwonderen als hij daar de waarheid sprak.
Het is mogelijk dat hij computertechnisch niet ervaren genoeg is, of dat het systeem weer eens tegenwringt.


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 4 van 4
laatste antwoord