annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper betaalt op verkeerd Paypal-adres

Voor een niet ebay-item heb ik per ongeluk een foutief email-adres opgegeven aan de koper. Ik had een puntje tussen voor- en achternaam gezet terwijl dat niet hoefde, en de koper heeft de betaling ook al uitgevoerd op die verkeerde account. Ik checkte dit even en niets van terug te vinden, om bovenvermelde reden. Wat staat mij of de koper te doen om die betaling ongedaan te maken ? We kennen mekaar wel dus dat is het punt niet. Mocht de foutieve account onbestaande zijn, dan had de koper zijn betaling waarschijnlijk niet kunnen uitvoeren ? Op zijn reactie is het nog even wachten maar dan is het balletje alvast aan het rollen.
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Koper betaalt op verkeerd Paypal-adres

forumgutspiller_be
Community-lid
Onlangs ook voorgehad. Dat heb ik gelukkig heel gemakkelijk kunnen oplossen.

In je PayPal kan je meerdere emailadressen aan je PayPalaccount koppelen. Voeg in je PayPal gewoon dit foute mailadres toe.

In mijn geval had ik dat nieuw mailadres maar net toegevoegd en de betaling kwam al binnen. Wel in PayPal zelf checken. Ik kreeg daar geen mail van.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Koper betaalt op verkeerd Paypal-adres

huwitte
Community-lid
PayPal betalingen kunnen gebeuren naar een onbestaand e-mailadres of een e-mail adres zonder PayPal, de koper ziet dan dat zijn betaling in behandeling blijft staan. Wat kan de verkoper of koper in dit geval dan doen?

- Als de domeinnaam van het e-mail adres correct is, maar de fout zit in de naam (voor het @ teken), zoals bij u het geval is blijkbaar, dan kunt u als verkoper proberen deze foutieve pseudo toe te voegen aan uw e-mail account bij uw Internet Service Provider. Eens dit gebeurd is, kunt u dit nieuwe e-mail adres toevoegen aan uw PayPal account, bevestigen via een ontvangen e-mail, en kan de betaling zonder meer ontvangen worden.

- Als dit niet zou gaan: Bij de koper zijn betalingsgegevens in zijn PayPal rekening staat normaal een annuleringslink zolang de betaling niet voltooid is, waarmee hij de betaling kan annuleren. Eens de annulatie gebeurd is kan de verkoper een PayPal factuur naar de koper sturen voor het eBay item. Hiervoor dient hij het PayPal adres van de koper te kennen.

- Als er niets gedaan wordt gaat de betaling na 30 dagen in behandeling te staan terug naar de betaler.

Zie
http://myweb.tiscali.co.uk/ajcardiac/No%20PayPal%20Payment%20Email%20Received.htm



Bericht 3 van 3
laatste antwoord