PayPal betalingen kunnen gebeuren naar een onbestaand e-mailadres of een e-mail adres zonder PayPal, de koper ziet dan dat zijn betaling in behandeling blijft staan. Wat kan de verkoper of koper in dit geval dan doen?
- Als de domeinnaam van het e-mail adres correct is, maar de fout zit in de naam (voor het @ teken), zoals bij u het geval is blijkbaar, dan kunt u als verkoper proberen deze foutieve pseudo toe te voegen aan uw e-mail account bij uw Internet Service Provider. Eens dit gebeurd is, kunt u dit nieuwe e-mail adres toevoegen aan uw PayPal account, bevestigen via een ontvangen e-mail, en kan de betaling zonder meer ontvangen worden.
- Als dit niet zou gaan: Bij de koper zijn betalingsgegevens in zijn PayPal rekening staat normaal een annuleringslink zolang de betaling niet voltooid is, waarmee hij de betaling kan annuleren. Eens de annulatie gebeurd is kan de verkoper een PayPal factuur naar de koper sturen voor het eBay item. Hiervoor dient hij het PayPal adres van de koper te kennen.
- Als er niets gedaan wordt gaat de betaling na 30 dagen in behandeling te staan terug naar de betaler.
Zie
http://myweb.tiscali.co.uk/ajcardiac/No%20PayPal%20Payment%20Email%20Received.htm