annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper wil niet betalen

Een koper van mij is illegaal bezig. Na het eindbod in de wacht gesleept te hebben, vertikt hij van te betalen. Volgens de regels van eBay moet ik zeven dagen wachten, maar dat is toch bij het haar gegrepen? Ik zou mijn object graag nu nog aan iemand anders verkopen, nu toch vaststaat dat de criminele koper het niet wil.
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Koper wil niet betalen

Beëindigd: 05-jun-08 08:32:19 CEST

Dit is echt crimineel. Photobucket
Bericht 2 van 13
laatste antwoord

Koper wil niet betalen

als andere kopers ook hebben geboden kun je toch herkansing doen?
succes!
---
Vanwege een fout kan deze reactie compleet nutteloos zijn maar wel bijster interesant.
Vanwege een fout kan bovenstaande mededeling helemaal nergens op slaan.
Vanwege een fout is het mogelijk dat deze sig en post vol spelfouten staan.
Bericht 3 van 13
laatste antwoord

Koper wil niet betalen

Ik vind dat crimineel. Eerst een bod doen waardoor je andere wel eerlijke gebruikers hun kansen afpakt en dan uiteindelijk doodleuk vertellen dat je niet wil betalen net na je rekeningnummer gevraagd te hebben.
Bericht 4 van 13
laatste antwoord

Koper wil niet betalen

met een gewoon rekeningnummer kan je niet veel. buiten iets op storten. Je hebt minsten pincode en of pasje nodig om er iets mee aan te vangen (ik spreek niet over creditkaarten).
Denk je dat het lukt om een andere koper te vinden? zoniet, probeer je 'kosten' er uit te krijgen meld het na 7 dagen ebay enoz enzo.

this een zooi werk, maar als ie niet betaald ben je aan de de juiste kant van de regels denk ik.
---
Vanwege een fout kan deze reactie compleet nutteloos zijn maar wel bijster interesant.
Vanwege een fout kan bovenstaande mededeling helemaal nergens op slaan.
Vanwege een fout is het mogelijk dat deze sig en post vol spelfouten staan.
Bericht 5 van 13
laatste antwoord

Koper wil niet betalen

hoi

ik heb er een die niet wil betalen omdat ie niet mag komen afhalen !
terwijl dit NIET mogelijk is en vermeld staat op de verkoopspagina,
dit terwijl ik een 100% pos feedback heb en hij ooit een object niet gekregen heeft
dat is pas Crimineel, zeker als het om een duur object gaat 😮
Bericht 6 van 13
laatste antwoord

Koper wil niet betalen

Tja, hij is niet verplicht om te betalen he? Elke koper heeft wettelijk recht op "bedenktijd" en in die tijd mag hij afzien van de verkoop.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 7 van 13
laatste antwoord

Koper wil niet betalen

Maar waarom laat je dat niet gewoon afhalen? is ook minder moeite voor uzelf, niet inpakken, niet naar de post, geen risico dat er iets fout loopt bij de verzending EN de kans dat de koper ter plaatse nog andere dingen meeneemt die je dan weer niet op ebay moet plaatsen. Zo is het bij mij toch al een paar keer gelopen.
Heb alleen maar positieve ervarinegn met afhalen, natuurlijk wel duidelijk dag en uur afspreken.

Photobucket

Photobucket

Bericht 8 van 13
laatste antwoord

Koper wil niet betalen

Ik heb ook al twee keer meegemaakt dat de koper de afhaling laat aanslepen, en uiteindelijk nooit komt afhalen (en dus ook niet betalen)...
Ondertussen is het Ebay-percentage op de verkoop wel betaald én is het te laat om een geschil op te starten of negatieve feedback te geven...
Bericht 9 van 13
laatste antwoord

Koper wil niet betalen

hoi
ik heb ook zo een probleem met een fransman
ik heb iets gewonnen ik wil wel betalen
maar enkel via paypal of overschrijving
waar deze persoon een cheques wild op naam
het is maar voor een 1 euro maar deze persoon
doe wel moeilijk hij blijft wijgeren
Bericht 10 van 13
laatste antwoord