annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krijg mijn geld niet terug!

Hallotjes,

 

Even kort uitgelegd heb ik op 1 april 4 verschillende pakketjes besteld op ebay, allemaal uit de UK, maar van verschillende verkopers. Eentje daarvan kwam de week erna al aan, maar van de andere 3 is verlopig nog geen spoor. Ik had deze nog voor 26 april, maar dat is nu dus te laat. Via 'mijn ebay' kan je kijken op de track & trace van ebay zelf en alle drie de pakketjes zijn blijven steken ergens in Nederland (?! ik woon in België ?!). 

 

Twee weken terug heb ik dan de drie verkopers gecontacteerd en twee daarvan hebben me hetzelfde geantwoord. Namelijk dat de fout bij ebay ligt (die hun shipping methode ofzoiets), want dat het adres op de pakketjes fout is genoteerd (Borsbeek in Nederland). Dat kan wel eens kloppen, want heb de pakketjes op dezelfde dag besteld en ze komen van verschillende verkopers. De verkopers hadden contact met ebay en eentje zei me dat ik moest wachten op een mail van ebay met de melding dat er iets is fout gelopen. De andere zei me dat ik ebay moet contacteren. Ik weet helemaal niet hoe dat moet?! De derde verkoper heeft tot hier toe nog niet geantwoord. Gefrustreerde smiley

 

De pakketjes bedragen elks ongeveer tussen de 10€ en 15€. Wat niet veel is voor een verkoper, maar voor een studentje wel! De twee verkopers weigeren terug te betalen, want dat moet ebay maar doen zeggen ze! Ik heb dan 3 geschillen geopend, en dan kom je automatisch uit bij Paypal. Een verkoper heeft dit dan geannuleerd ofzoiets. Hij zei dat ik het geschil via ebay zelf moet doen (wat niet lukt, want ik kom telkens weer bij Paypal terecht!)

 

Dit was de eerste keer dat ik bij ebay bestelde, en daar gaat mijn geld! Ik ben dus een leek in dit soort zaken, en weet absoluut niet welke stappen ik verder moet ondernemen. Hoe contacteer ik ebay zelf? Of moet ik gewoon wachten? Ik ben trouwens altijd vriendelijk en beleefd gebleven tegen de verkopers, maar nu beginik wel kwaad te worden! Smiley Verdrietig

 

Groetjes

Niki

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0