annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opgebeld door Paypal

misspeggy2
Community-lid
Vandaag iets gekocht op Ebay en betaald met Paypal. Een tweetal uren daarna werd ik opgebeld door een dame van Paypal (in het Engels).

Ze vroeg me of ik tijd had om het één en ander te overlopen. Ik had er geen enkel vertrouwen in en zei dat ik haar niet verstond. Toen vroeg ze of ik Engels sprak, en ik antwoordde "a little bit". Ze vroeg me of ik vandaag iets had betaald met Paypal (ja dus) en bedankte me voor het gebruik van Paypal en dat was het.

Dit komt bij mij dus heel vreemd over ...
Het is dus niet dat ik nieuw ben op Paypal (toch al enkele jaren). Het is wel een hele tijd geleden dat ik nog iets kocht op Ebay en Paypal gebruikte.

Is dit gebruikelijk tegenwoordig dat een koper wordt opgebeld?
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Opgebeld door Paypal

Nog nooit gehoord!
Kocht je toevallig van een engelstalig verkoper?


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Opgebeld door Paypal

misspeggy2
Community-lid
Verkoper is Belg, Brusselaar. Zo te zien Franstalig.
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Opgebeld door Paypal

huwitte
Community-lid
Kan een poging tot phishing zijn. U kunt de vraag altijd stellen aan PayPal met opgave van datum en uur van de oproep. Telefoongesprekken met gebruikers worden normaal gezien gelogd bij PayPal, dus ze zouden moeten kunnen nagaan of er een gesprek geweest is tussen u en PayPal. Kan best zijn dat PayPal, gezien het feit dat uw account al een tijdje inactief was, wilde verifiëren dat het om een door u geautoriseerde betaling ging.

Wel eigenaardig dat het gesprek niet in het Nederlands was. Staat uw PayPal inlogpagina misschien ingesteld op “English” ipv “Nederlands”?



Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Opgebeld door Paypal

Ik ben ook ooit eens opgebeld geweest door paypal. Ik was op vakantie en had net veel items gekocht bij een bepaalde verkoper. Vanuit het hotel logde ik in en betaalde (ging om iets van een 500 euro in totaal). Enkele uren later telefoon van paypal, om te vragen of het kon dat er bedrag x was betaald vanuit Kroatië.
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Opgebeld door Paypal

katelijnecollector
Community-lid
Geef het telefoonnummer in op google , dan weet je waarschijnlijk meer 😉 .
Bericht 6 van 6
laatste antwoord