annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal login

Sinds kort heb ik een PayPal account om betalingen te kunnen doen op eBay, wat makkelijk en snel werkt. Ik heb geld geplaatst op mijn PayPal account via overschrijving.

Ik had - na een phishing mail - zo slim geweest om mijn wachtwoord te wijzigen. Alles OK.

Maar toen verloor ik mijn wachtwoord, en dan begon de miserie. Je kan het wachtwoord niet wijzigen als je ook niet de security questions kent. Dus ik vraag om PayPal om dit op te lossen, en ze sturen mij (via gewone post), een nieuw wachtwoord.

Eindelijk kan ik inloggen ... maar ik wordt wel gevraagd om de security questions toch te antwoorden. Aangezien ik die niet weet, kan ik dus ook hier niet voorbij.

Hoe moet je het verkrijgen om bij PayPal uw wachtwoord EN security questions te resetten ? Ik had dit expliciet vermeld (dat ik beide kwijt ben), dus ze moeten beseffen dat ik met enkel dat wachtwoord niet veel ben ..

Ik kan een andere account maken, maar dan ben ik het geld op mijn bestaande account kwijt. Plus, het staat niet voor een professioneel bedrijf, om te zeggen : ow, wachtwoord kwijt, ja dan moet je een nieuwe account maken.
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

PayPal login

Nu, ik vind het niet meer dan logisch dat ze je wel een nieuw wachtwoord kunnen geven, maar dat je toch de security vraag moet beantwoorden. Immers, anders kan iedereen zomaar elkaars gegevens laten veranderen. De bedoeling van zo'n security question is net dat ook al ben je je wachtwoord kwijt, je toch nog kan bewijzen dat jij degene bent die het account heeft aangemaakt.
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

PayPal login

Ik zou in jouw geval per aangetekende brief verzoeken om de 'rekening' af te sluiten en het saldo over te maken naar een gewone bankrekening, met desnoods kopij van je identiteitskaart erbij en een verklaring dat je de security-vragen niet kan beantwoorden.





Bericht 3 van 11
laatste antwoord

PayPal login

Disney : en welk scenario is er dan voorzien voor mensen die en hun wachtwoord en hun security questions verloren zijn ?

Giftman : ik zie ook geen andere oplossing.
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

PayPal login

huwitte
Community-lid
Is er buiten een eerste contact met PayPal, gevolgd door hun standaard responsie, nog iets gebeurd? Neem terug contact op met PayPal, misschien best telefonisch, en vraag aan de medewerker daar wat u moet doen. Er zijn nog andere manieren om uw identiteit te bevestigen, bvb uw identiteitskaart te faxen.



Bericht 5 van 11
laatste antwoord

PayPal login

Disney : en welk scenario is er dan voorzien voor mensen die en hun wachtwoord en hun security questions verloren zijn ?

De reden van een security question is net dat het een vraag is waar u het antwoord op weet. dankzij die geheugensteun zou u het moeten weten. Als ze ook de security question gaan resetten, dan heeft die net geen enkel nut meer. Dan kan eender wie voor eender iemand anders zeggen dat alles moet gereset worden.
Bericht 6 van 11
laatste antwoord

PayPal login

Disney, neen, toch niet. Ik heb mezelf ook moeten identificeren om mijn wachtwoord te resetten. Maar als ik hetzelfde wil voor die security dingen, dan is die identificatie plots niet goed genoeg meer ?!

"Eender wie" zou ik ook niet zeggen als je al mijn e-mail wachtwoord nodig hebt. Noteer anders mijn e-mail wachtwoord hier eens. Ik zal een tip geven : ik ken het zelf niet vanbuiten, omdat het complex is. En ge krijgt nen bak bier als het juist is.

Het scenario dat voorzien is, is dit : je kan niet meer in uw account, en PayPal gaat met het geld lopen dat erop staat.
Bericht 7 van 11
laatste antwoord

PayPal login

Huwitte : ik zal nog eens bellen, daar zit trouwens ook een belangrijke bron van inkomsten (duur nummer, lang laten wachten, geen oplossing bieden, opnieuw bellen, enz.)

Ik kan niet faxen, kan wel scannen en mailen, maar e-mail is blijkbaar niet voldoende als verificatie, dus ik vrees ervoor. Ik hou u op de hoogte.
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

PayPal login

De klantenservice via telefoon stopt er al mee om 16:30

Nice.
Bericht 9 van 11
laatste antwoord

PayPal login

huwitte
Community-lid
Als u niet in staat bent uw wachtwoord te herstellen, neem dan contact met ons op.

Stuur ons een e-mail
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_contact-general

Spreek met ons
https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_contact-phone

Klantenservice van PayPal:
0900 265 89 50
(kosten vanaf een vaste lijn: 0,10 EUR/minuut)
8:00 uur CET tot 16:30 uur CET (van maandag tot en met vrijdag)




Bericht 10 van 11
laatste antwoord