annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem bij betalen

Ik heb vandaag geen enkele betaling kunnen uitvoeren.
Telkens ik op "Nu betalen" klik...krijg ik een foutmelding "Uw aanvraag kan op dit moment niet worden verwerkt. Probeer het later opnieuw".

Zijn er problemen ? Of heb ik ergens een probleem ?
Tot nu heb ik alle biedingen perfect kunnen betalen zonder problemen.
Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Probleem bij betalen

Is het werkelijk allemaal zo moeilijk?
Kan de koper dan niet gewoon via "Betalingsgegevens aanvragen" contact opnemen met de vraag naar de gegevens voor een overschrijving?

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 11 van 16
laatste antwoord

Probleem bij betalen

Pfff, Ebay zal zich haasten. Die zijn dubbel aan het verdienen. Quasi voor alles wat ik gisteren en vandaag verkocht heb, heb ik de betaling via PayPal ontvangen. Ik wist niet wat er aan de hand was, tot ik dit draadje las.

Als dit constant zo zou zijn, mag ik maandelijks een paar honderd euro PayPalfees betalen om mijn eigen centen te mogen ontvangen. Mijn record staat nu op 150 euro. Zoals het er nu opstaat, wordt dat record deze maand gebroken.

En veel kopers die denken dat PayPal effectief gratis is zoals Ebay overal promoot.

Nu gelezen dat binnenkort iedereen zal gedwongen worden om PayPal te aanvaarden. Dat maakt me kotsmisselijk.

Dank u wel Ebay.........X-( X-( X-(
Bericht 12 van 16
laatste antwoord

Probleem bij betalen

En veel kopers die denken dat PayPal effectief gratis is zoals Ebay overal promoot.

Gratis VOOR KOPERS.
Ebay denkt alleen maar aan de kopers...

Voor een normale betaling is het al lang zo dat ik , koper , moet zoeken om btb te kunnen betalen (overal paypal en andere gegevens verstopt).
De enige gemakkelijke mogelijkheid is bij vaste verkopers (geprogrammeert in de bank) of wachten op de persoonlijke email van de verkoper (en direkt programmeren in de bank).
Bericht 13 van 16
laatste antwoord

Probleem bij betalen

ik heb ebay een betaling te doen maar het is mij via de door u gegeven richtlijnen deze uit te voeren gelieve mij een bankrekening te laten toekomen
Bericht 14 van 16
laatste antwoord

Probleem bij betalen

Voor het betalen van uw eBay verkoopskosten. Zie info, waaronder het bankrekeningnummer, op volgende pagina:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/pay-fees.html#methods

Voor het betalen van uw aankoop aan een verkoper. Als u problemen hebt het bankrekeningnummer te zien via de knop nu betalen, vraag dan het bankrekeningnummer aan de verkoper.

Bericht 15 van 16
laatste antwoord

Probleem bij betalen

Ik wou gisteren avond mijn artikel betalen met paypal, maar er word de hele tijd gezegd sorry wij kunnen uw betaling niet verrichten, probeer binnen enkele minuten nog eens opnieuw!
ik heb het ondertussen nu al zo een vier keer geprobeerd en nog steeds niks, ik snap er niks van?
Bericht 16 van 16
laatste antwoord