annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraagje

Het is al super lang geleden ik nog eens op de forums kwam en ik gebruik maakte van ebay .

Maar sinds enkele dagen probeer ik wat tijd te maken om eens terug aan de slag te gaan ......wat is dat hier veranderd zeg man man 🙂

Mijn vraag ik heb nu iets gewonnen gisteren en wou onmiddelijk betalen en zag ik dit staan bij de persoon, wie kan me zeggen wat dit betekend? dank u

betaling door gebruiker geïnitieerd

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: Vraagje

Ik zie al dat er 11 mensen dit gelezen hebben , maar ik wacht nog steeds op antwoord? ik kan er niets over terug vinden !

Wat bedoelen ze met (betaling door gebruiker geïnitieerd)

Dank u

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Geen flauw idee wat men daarmee bedoelt, ik ben het nog nooit tegengekomen ?

m.
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

heb je al betaald? Via paypal met een afname van uw creditkaart?

D.

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Ik zie het nu ook voor het eerst staan... op 6/3 een aankoop gedaan maar omdat ik nog steeds geen factuur ervan kreeg ging ik nu zelf op zoek naar het rekeningnummer van de verkoper maar ipv bankgegevens staat er die vermelding...

Moet de koper tegenwoordig nu al de verkoper vragen of hij aub mag storten en op welke rekening??

Of wat betekent die vermelding eigenlijk??

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Ik heb gisteren de factuur gekregen met het rekeningnummer, en heb er twee maal moeten omvragen, vind ik heel raar dat dit niet meer vermeld staat ?

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Heb ondervonden wat men bedoelt -Duitse betaalde met paypal,kreeg geen reactie bij paypal, de koopster stuurde copy van haar betaling!!

MAAR:

als haar creditkaart onvoldoende credit is kan je naar je geld fluiten

Bericht 7 van 7
laatste antwoord