annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom kunnen

De kopers mijn rekeningnummer niet zien? moet ik iets veranderen aan de instellingen?

Ik had het vorige week zelf als koper dat ik die ook niet zag .

zoveel jaar geleden kon dit wel is er daar verandering aan gebeurd?

Dank u

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Re: Waarom kunnen

Allez, dit topic verklaart weer volledig waarom ik momenteel abnormaal veel PayPalbetalingen ontvang X-(

Enfin, boontje komt om zijn loontje. Vroeger verkocht ik alles via Ebay. En niets daarbuiten. Nu verkoop ik dagelijks wel iets via andere kanalen. De meeste dagen zelfs meerdere items. En ik vertik het om sommige zaken nog op Ebay aan te bieden. Omdat sommige items traag verkochten, werden die in de zoekresultaten verstopt. Ik begin mijn items buiten Ebay aan te bieden en sommige van die items waren de eerste die ik verkocht.

Wat mij vooral zorgen baart, is de nieuwe betalingsafhandeling die van de zomer op ebay Duitsland ingevoerd word. Ik vermoed dat het niet lang daarna in veel andere landen dezelfde richting uitgaat.

Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Ik trek het mij niet meer aan !

't Zijn trucken van de foore.

Ebay vertrouw ik in al dat soort zakens niet meer, concentreer me op de verkoop en al de rest zal me worst wezen.

Ik kom ganse dagen vanalles en nog wat tegen die niet klopt, dus, men kan niets anders dan zich erbij neerleggen.

,-)

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Hier gaan we weer... gisteren een aankoop gedaan en ipv een rekeningnummer staat er dit:

"Betaling door verkoper geinitieerd"

Hoe kunnen we nu in godsnaam snel betalen als we geen rekeningnummer vinden??? Ik vind het niet normaal dat kopers het nummer moeten vragen om te mogen betalen!

Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Wie bij mij iets gekocht heeft zal ook geen rekeningnummer vinden. Vertrouw die automatische mail toestanden van ebay niet + degenen die toch niet lezen wat er staat of het niet vinden.

Ik stuur de dag zelf of uitzonderlijk één dag later persoonlijk de gegevens naar de koper.

Photobucket

Bericht 14 van 14
laatste antwoord