het is de eerste keer dat ik via paypal laat betalen.
Iemand heeft mijn object gekocht en zegt dat hij deze direct al betaald heeft (zondag 14/03/2010). Nu is mijn vraag hoe lang het duurt eer het bedrag zichtbaar is op mijn paypal? heb een mail gekregen van ebay dat hij betaald heeft maar als ik kijk op de rekening staat er nog altijd 0 euro op.
Maar voorlopig vind ik niets terug op mijn paypal rekening of geschiedenis. Koper zegt dat de betaling onderweg is. Heb hem gevraagd voor de betaling te annuleren en dan via een overschrijving te betalen.
Als hij annuleert, heeft hij direct zijn geld terug?
Want ik wil eigenlijk de verkoop niet laten doorgaan omdat ik het niet vertrouw???
Het blijft een eigenaardige zaak.
Is de koper een Belg met een verzendadres in België? Zoniet, welk is het land waar naartoe verzonden moet worden?
Klik eens op details van deze betaling in uw PayPal rekeninggeschiedenis. Is de betaling gebeurd in euro’s, of in een andere munt die door uw account geconverteerd is naar euro’s? En wat staat er bij transactiestatus in uw account?
(Altijd zelf inloggen op http://www.paypal.be )
en als straks iemand zegt dat hij het niet ontvangen heeft, pakt hij gewoon z'n geld terug van paypal en daar sta je dan, geld kwijt, goederen kwijt en commssie en plaatsingskosten betaald.
ik heb het tegengekomen met munten!
heb 3 munten opgestuurd, na 2 weken zegt de klant niets ontvangen te hebben, heeft bij paypal een geschil geopend, waardoor het geld geblokkeerd werd en uiteindelijk aan de klant terugbetaald is!
internetcriminaliteit !!!!
het zal nog verergeren met de tijd maar als zakelijke verkoper en een winkel zijn we VERPLICHT om paypal te gebruiken.
als zakelijke verkoper en een winkel zijn we VERPLICHT om paypal te gebruiken.
Ja, dat weet ik, maar je kan het toch ont-raden , of vergis ik me?
Je mag (naar ik meen) géén extra kosten aanrekenen als je klant met Paypal betaalt, maar wie belet je om te adverteren dat je bij overschrijving een korting geeft ?
If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Der zijn blijkbaar transactie kosten afgehouden.
Kvind dat paypal maar niks eerlijk gezegd.
Ale ja ge verliest eigenlijk geld met paypal wat ge met een overschrijving niet hebt.