annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

beleidsaanpassingen

Volgens de (nieuwe) PP beleidsaanpassingen zou je overmaaklimieten moeten kunnen terugvinden op de pagina 'rekeningoverzicht'.

Spijtig genoeg bestaat er geen pagina 'rekeningoverzicht' meer? "Er zijn geen resultaten gevonden voor "rekeningoverzicht"."

Dus kan er ook niet nagekeken worden of er en welke overmaaklimieten bestaan. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

beleidsaanpassingen

ik heb ergens gelezen ( ik weet niet meer waar op de Pp site ) dat het om €2500/jaar zou gaan.

di
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

beleidsaanpassingen

In principe 2.500 € maar het juiste bedrag dat specifiek voor een rekening van toepassing is dat zou je moeten kunnen terugvinden binnen dat rekeningoverzicht dat echter niet (meer?) bestaat. -----

-----

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

beleidsaanpassingen

Ik heb me gisteren op de website van PayPal willen aanmelden voor een handelaarsaccount.

"Heel toevallig" werkt deze webpagina niet.

Je moet maar eens googlen op PayPal. Ongelooflijk dat daar niets aangedaan wordt. Al die gruwelverhalen die ik daar over gelezen heb, en die ik nu spijtig genoeg aan den lijve ondervind :_|

IK blijf het ermee oneens dat je als shophouder gewoon gedwongen wordt om dit te gebruiken.

Anders bijna nooit klachten. Sinds ik PayPal gebruik is dit dagelijkse kost geworden. Altijd voor hetzelde probleem. Eerst kopen en dan pas lezen. Duidelijk melden dat een spel enkel in het Frans/Engels te spelen is.

Nadien komen klagen dat het spel niet in het Frans/Engels speelbaar is. Vooral Walen die klagen dat een spel in het Engels is, ook al staat dit uitdrukkelijk in de aanbieding vermeld.

Hoe het komt weet ik niet. Maar voor ik gedwongen ben om PayPal te gebruiken was dit nooit!!!
Bericht 4 van 4
laatste antwoord