op 20-01-2012 10:38
Ik heb werkbroeken in promotie staan en de promotie is pas over en iemand wil dan nog zo'n broek kopen, doet dit ook, maar het bedrag staat aan de volle pot.
Voor mij is dit geen enkel probleem om die broek, einde reeks goedkoper te verkoper maar volgens de ebay factuur en dus de commissie die ik zal moeten betalen is dit op het volle bedrag.
Vraag: kan ik het bedrag aanpassen of moet ik de koop annuleren en m'n koper opnieuw laten kopen aan de juiste prijs.
Vraag: op de factuur kan je onderaan korting invullen (-) (+) maar dit werkt aan geen kanten. het bedrag is steeds bijgeteld. Als ik een minteken invul dan krijg ik de rode berichtgeving dat het getal groter dan nul moet zijn. Hoe kan je dan korting ingeven?.
Iemand ervaring?
-- Bewerkt door delamontcreationsoos.. om 20 Jan 2012 10:38 CETop 20-01-2012 11:21
Ik heb het ooit één keer gedaan en heb het even terug moeten gaan zoeken...
Herziene facturen
U kunt uw koper een herziene factuur sturen. De herziene factuur kan objecten bevatten die de koper eerder heeft afgehandeld, maar waarvoor nog geen betaling is ontvangen. Als u een herziene factuur stuurt, moet de koper de transactie opnieuw afhandelen om deze te voltooien.
Een herziene factuur sturen:
Ga naar Mijn eBay.
Klik op de link Verkocht onder het gedeelte Verkopen.
Selecteer Factuur sturen in het vervolgkeuzemenu.
Selecteer de objecten waarvoor u een herziene factuur wilt sturen.
Geef details op zoals verzending, btw en beschikbare betalingsmethoden.
Klik op Factuur sturen.
op 20-01-2012 12:24