annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

pay pal bescherming enkel voor ebay aankopen?

Aankopen gedaan met paypal in een webwinkel met pay pal logo,vallen die ook onder de kopersbescherming?

Ik vind deze verrichtingen terug in mijn account,maar het zijn geen ebaygoederen.
Mogelijk heeft deze webwinkel ook een ebayaccount.
Vermits ik al 3 weken wacht,geen antwoord krijg op mijn mails,begin ik me zorgen te maken,vandaar mijn vraag ivm kopersbescherming.
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

pay pal bescherming enkel voor ebay aankopen?

Zal er voor de duidelijkheid bij vermelden dat het een Belgische webwinkel is die babykleding verkoopt.
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

pay pal bescherming enkel voor ebay aankopen?

huwitte
Community-lid
Goederen, buiten eBay gekocht en betaald met PayPal worden gedekt door het PayPal beleid inzake klachten van kopers. Men kan hier ook een geschil openen binnen de 45 dagen wegens niet ontvangen object. U kunt dit geschil omzetten in een claim binnen de 20 dagen na opening, maar dit houdt geen garantie van terugbetaling in als de claim in uw voordeel beslist wordt, waar dit wel het geval is bij eBay objecten met PayPal kopersbescherming. Als de claim in uw voordeel wordt beslist, is uw terugbetaling beperkt tot de bedragen die PayPal op de rekening van de verkoper kan verhalen. Dus dit hangt af van het PayPal saldo van de verkoper op dat ogenblik.

Men kan ook geen geschil wegens sterk afwijkend van de beschrijving openen.

Als het bedrag van de creditcard gegaan is kan men ook bij de CC maatschappij terecht.



Bericht 3 van 6
laatste antwoord

pay pal bescherming enkel voor ebay aankopen?

Bedankt voor je informatie.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

pay pal bescherming enkel voor ebay aankopen?

Net terugbetaling ontvangen van het volledige bedrag via PAY PAL.
In een webwinkel is het waarschijnlijk niet zo eenvoudig om telkens de rekening leeg te maken,zodat het volledige bedrag is teruggeboekt op mijn rekening.
Ik ,noch PAYPAL hebben ooit een trackingnummer gekregen.
De webwinkel bestaat nog steeds,maar ik vrees dat ik niet de enige was die vruchteloos zat te wachten.
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

pay pal bescherming enkel voor ebay aankopen?

huwitte
Community-lid




Bericht 6 van 6
laatste antwoord