annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal +aangetekend

Is het bewijs van verzending via een aangetekende verzending naar het buitenland, dus ZONDER tracking, voldoende voor Paypal ingeval van een claim wegens niet ontvangen object ?
Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

paypal +aangetekend

derdekeergoedekeer
Community-lid
Gezien de bedragen waarvoor sommige verkopers hier op het forum in het verleden al zijn voor opgelicht, lijkt het bedrag van €250 mij in de meeste gevallen nog wel doenbaar.

Het is natuurlijk een behoorlijk bedrag dat je kwijt bent, maar als ik zo kijk naar de bedragen die sommige verkopers al verloren zijn door zo'n praktijken, is die €250 mischien toch wel het overwegen waard.
Bericht 11 van 12
laatste antwoord

paypal +aangetekend

Toch even vermelden dat de tracking van een gewone aangetekende zending voor sommige landen WEL beschikbaar is via een aparte link bij de post.

Ik had 3 weken geleden een PP-claim van een klant uit Frankrijk.

Via de tracking kwam ik te weten dat de zending effectief in Frankrijk was uitgereikt.

Ik heb het briefje van de aangetekende zending moeten doorfaxen naar een fax van Paypal in de USA en werd enkele uren later in het gelijk gesteld.

Tevens legde ik klacht neer bij de post, omdat de klant blijft beweren dat hij niks gezien heeft.

Gezien de natuurlijke traagheid van de post is deze zaak nog steeds 'in onderzoek'.





Bericht 12 van 12
laatste antwoord