annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal-oplichters zijn slimmer dan je denkt !!!

Onlangs een claim ontvangen van een koper die beweert zijn object niet te hebben ontvangen. Deze persoon heeft een klacht ingediend, ik heb het zelf tot een claim gebracht. Het artikel is via track en trace geariveerd op de bestemmeling. Bewijzen alom. Nu beweert deze dat het zijn handtekening niet is en betwist de zaak, hij waardeert deze zaak nu " dat de inhoud niet comform is de beschrijving"De zaak wordt nu in behandeling genomen door paypal, terwijl hij zelf zegt dat hij niets heeft ontvangen ?? Zeer malafide in ieder geval, mijn geld wordt geblokkeerd , wat moet men nu meer doen ?? Een goede list in ieder geval, iemand anders de ontvangstnota late aftekenen en zeggen erna dat je niets ontvangen heeft. Nu de zaak is reeds 1 maand aan de gang, de koper laat niets meer weten en paypal houd de zaak in beraad tot 26 januari al . Leuk is anders !! Ik heb reeds telefonisch met paypal een gesprek gehad, maar telkensmaal een andere persoon, leg het maar uit !! Ben het moe aan het worden, waar is nu de bescherming van de verkoper ??

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

paypal-oplichters zijn slimmer dan je denkt !!!

Simpel, als verkoper heb je GEEN enkele bescherming. Ben zo al een pak geld verloren...en als ze inderdaad het slim spelen dan heb je geen voet om op te staan, ondanks je bewijzen van tarck & trace, enz...

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

paypal-oplichters zijn slimmer dan je denkt !!!

Paypal deugd langs geen kanten, als ze het nu nog niet doorhebben dat het een vrijgeleide is voor bedriegers... ??????


Ik werk er ni mee, goe geweten!

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

paypal-oplichters zijn slimmer dan je denkt !!!

Maak alvast gebruik van de mogelijkheid om in het geschil-claim zelf te antwoorden en communiceer zo weinig mogelijk daarbuiten.


Je kan in dit geval duidelijk vermelden dat de koper tegenstrijdige berichten geeft: "geschil wegens niet ontvangen" en "inhoud niet conform de beschrijving".


Schrijf er ook in dat dit naar uw mening vrij onlogisch is: "hoe kan koper beweren dat de inhoud niet conform is, als hij nooit iets ontving???"


Zet er ook maar bij dat je sterke twijfels hebt omtrent betrouwbaarheid van de koper gezien deze tegenstrijdigheden




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

paypal-oplichters zijn slimmer dan je denkt !!!

Gisteren 31.12 heeft paypal mij eindelijk mijn verzoek verhoord en de zaak grondig uitgespit. Het geld is terug naar mijn rekening gedepoteerd. Deze koper beweert dat hij het object steeds niet ontvangen heeft, hij was dus duidelelijk tegenstrijdig, hij liet ook niets meer van zich horen, dus liegen en bedriegen heeft hier eens niet de bovenhand. Alvast een gelukkig 2013 voor iedereen die enig begrip voor me opbracht. Bedankt.


 


 

Bericht 5 van 5
laatste antwoord