annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

uitkomst pay pal mizerie ongeloofelijk

gelieve eerst pay pal mizerie te lezen
dit is absurd na dat de koper een claim had ingediend die hij veloren had door pay pal bevestigd claim gesloten.twee dagen nadien claim terug geopend ging hij in beroep dat verloor hij ook.dus heel de kwestie werd in mijn voordeel beslecht.claim nogmaals gesloten u bent in u gelijk gesteld.vandaag van mijn pay pal rekening het bedrag terug gestort naar de verkoper.het was zelfs nog niet meer geblokeerd omdat ik al 2 x op rij in mijn gelijk was gesteld.m.a.w er kan hier tegen worden opgetreden wegens ongeoorloofd terug vorderen van kapitaal waarbij er is beslist dat pay pal dat het geld beheerd (van iemand anders)en twee maal beslist in het voordeel van iemand zomaar kan draaien als de wind zonder argumenten.heb nogmaals een mail gestuurd naar pay pal voor een zinnige uitleg hoe dit kan 2 maal in u recht en toch alles kwijt.ik hoop op vele reacties .maar ook alleen in dit geval zullen er stappen worden ondernomen
mvg canaria-marlin1 canary-marlin

born to fish
forced to work
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

uitkomst pay pal mizerie ongeloofelijk

hallo
het bedrag werd terug gestort naar de koper:_|en ook eerst werd het geld terug vrij gegeven aan mij verkoper.en nadien alles terug gestort naar de koper en niet naar de verkoper die kreeg de bittere pil op het laatst.sorry maar ben een beetje veel gepakt door zoveel sh°t door pay pal .de personen die hier bij deze ("'&è"''§)werken zouden goede politiekers zijn
canaria-marlin1
born to fish
forced to work
Bericht 2 van 2
laatste antwoord