annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geloof je in de kracht van van "een schouderklopje" :-x

Geef er maar hier eentje voor onze Florrie :-x

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 1 van 1.254
laatste antwoord
1.253 ANTWOORDEN 1.253

Jullie kaartje afgegeven. De kerk zat vol,en veel zakdoekjes werden bovengehaald. Maar als ze in de hemel is,zal ons Florrie,weer zoveel vrienden maken. Laat vele met verdriet achter,wat zeker niet haar bedoeling was. Het zij zo, Amen
Twingootje
Bericht 141 van 1.254
laatste antwoord

Bedankt twingooke.Florrie is aan haar lange reis begonnen nu.En zoals je zegt zal ze nog veel vrienden maken.:-x Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 142 van 1.254
laatste antwoord

bedankt Twingooke. Lief van je :-x

Bericht 143 van 1.254
laatste antwoord

Bedankt Twingo.
Bericht 144 van 1.254
laatste antwoord

Lieve Ebayers, Uw reacties hebben mij echt gepakt. Het is voor mij een echte troost dat Florrie zoveel sympatie krijgt van haar Ebay-vrienden en het geeft me moed om door te bijten. Echt bedankt voor de troostende boodschappen Misschien zet ik later haar Ebay-activiteiten verder. Tot later misschien en nogmaals bedankt. Herman

Bericht 145 van 1.254
laatste antwoord

Beste Herman, Huilen, brullen, pijn,verdriet,gemis alles mag !!!! Maar vergeet niet te leven voor jezelf en je zoon. Florrie,zou het niet anders gewild hebben. Genegen, Lotje
Twingootje
Bericht 146 van 1.254
laatste antwoord

Dat is zeker Herman! Florrie had het zo gewild.... maar als het soms niet lukt om te doen wat ze zou willen mag het ook gerust hoor... efkes :-x

PLUK DE DAG!

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 147 van 1.254
laatste antwoord

Goed gezegd oma en Lotje,ik sluit mij daar volledig bij aan.Weet ook Herman dat wij er altijd zullen zijn om een troostend woordje te zeggen.Dat is het minste dat wij kunnen doen.:-x Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bericht 148 van 1.254
laatste antwoord

;-)Beste Herman,wij waren er voor Florrietje en wij zijn er ook voor u hoor:-x. Mocht je de behoefte hebben om eens even een praatje te maken of even uw gevoelens van gemis met ons te willen delen dan vindt je hier héél veel mensen met een luisterend oor. Wij zullen er mee voor zorgen dat dit draadje een blijvende herrinnering aan Florrietje zal blijven. Véél sterkte toegewenst vanwege Roger & Chrisje:-x
forum smileysforum smileys
Bericht 149 van 1.254
laatste antwoord

Beste Herman, Hulp nodig ?Je mag altijd naar ons bellen. Hou je sterk Vriendelijke Groetjes, Lotje
Twingootje
Bericht 150 van 1.254
laatste antwoord