Hoi
Velen onter ons maken soms fouden degen T of D in een woort of zin. Hed is nied aldijt eenvoutig om zonder fouden de schrijven, ietereen maakd weleens een foudje. Taarom tid traatje:
Hed traatje waar T en D omgewisselt worten! Laden we ons uidleven, je zal zien, 'd is nied gemakkelijk!!!
verkopen jullie onzin? Leuuuuuuk! Voor hoeveel?
Wow - een zin zonter d of t, das een hele presdadie, tad kan nied ietereen, tad is een unikum, in elk geval doch in mijn conderfeien, tad is hed waart om geviert de worten, ik foeg hed ferwisselen fan f en v doe, tan komen we er wel. Doed er iemant mee? Intien nied, toe ik zelv foord 😉
foor niks en niemantal ferkoopd er een BF-er te groodsde onzin tie je je maar betenken kund:
"Als we te sterk op vernieuwing focussen, kunnen we in de absurde situatie terechtkomen waarbij wij, mensen,
verplicht worden om onze eigen vernieuwingen aan te passen in plaats van omgekeerd."
Cidaden mogen nied aangepasd worten aan te nieuwe spelling.
looooooooooooooooooooooooooooooool welk buitenaarts buiteltier heeft tad nu weer ferzonnen? Tad kunnen wij feel beder. Wij zijn namelijk provesionals. Wij kunnen tad feel doepasselijker doepassen, doch? Wij zijn tid soord tingen gewent. Wij hoefen taar helemaal nied ofer na de tenken. Apropos: danken jullie tiesel of unleatet?
Zou nu graag een natenkertje willen lanceren maar helaas schied mij nieds de binnen.
Ben een muldipleposder aand worten, maar goet, ieds moed een mens doch worten ind lefen. Anters isser nikskenied aan. Freemd, froeger zad mn lefen fol f, en nu inene zijn te f's schaars. Te T en te Ts ook, drouwens, hebben jullie taar ook lasd fan?