annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

zowiedot
Community-lid
soms vraagt eBay om ontvangen email door te sturen met de headers, voor sommigen is dat een probleem :-) daarom hieronder de werkwijze voor bepaalde mailprogramma's, aanvullingen zijn welkom :-D Outlook Express - ga op de mail staan - Menu FILE - Properties - Details - Message Source Outlook- ga op de mail staan in het bovenstaande vak (één lijn/mail) - double click op de afzender - Menu VIEW - Options - daar zie je internet headers Gmail - ga in de mail staan en klik op MORE OPTIONS (naast datum) - klik op SHOW ORIGINAL - selecteer het header gedeelte en knip/plak de nodige info Hotmail - ???
zowie
Bericht 1 van 34
laatste antwoord
33 ANTWOORDEN 33

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

cave_canis
Community-lid
Hier dus niet.
Bericht 21 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

cave_canis
Community-lid
Toch wel, je hebt gelijk. Heb vele mails vergeleken. Die gegevens zijn van de emailserver. Op een vast emailadres kun je echter onder 'opties' de echte gegevens zien. Sorry, maar goed dat ik na-checkte. Wat hier de bedoeling van is weet ik niet. Vraag het eens aan de 'experten'.
Bericht 22 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

'Op een vast emailadres kun je echter onder 'opties' de echte gegevens zien.' Dit snap ik niet helemaal, onder 'opties' kom ik echt geen stap verder wat betreft de headers. Waarom maken ze het nu zo moeilijk ? Alles wat ik wil is te zien waar mijn e-mail echt vandaan komt.
Bericht 23 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

joaquin-antique
Community-lid

Bij de Full Version van Windows Live Hotmail werkt het zo: View e-mail header information You can determine the source and path of an e-mail message by viewing the e-mail header information. This information can be used by system administrators to track incoming messages and to help reduce spam. To view the e-mail header information: 1. Sign in to the Windows Live Hotmail website with your Windows Live ID (The user name and password that you use to sign in to any Windows Live, MSN, or Office Live sites and services. If you have a Passport Network, Hotmail, or Messenger account, you can use it as your Windows Live ID.) . 2. In the left pane, click Mail. 3. In the folder list, click Inbox. 4. Click the message in the message list to open it. 5. Right-click in the message window, and then click View Source. Bij de Classic Version kan ik het niet vinden.




Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 24 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

Dat is wat cave_canis ook al aangaf in posting 16, maar daar geraak ik toch niet echt verder mee (zie daaropvolgende postings). Kun jij hier werkelijk uit opmaken wie de eigenlijke afzender van het bericht is, j-a ? En hoe moet ik dat dan samen met de mail doorsturen bij vermoeden van spoof ?
Bericht 25 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

joaquin-antique
Community-lid

Oeps, ik had posting # 16 niet gelezen. :8} Kun jij hier werkelijk uit opmaken wie de eigenlijke afzender van het bericht is, j-a ? Ja. En hoe moet ik dat dan samen met de mail doorsturen bij vermoeden van spoof ? Het hele bericht met die headers, dus van het begin tot aan het einde kopieëren/plakken en versturen. Dan heb je de hele mail met headers.




Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 26 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

En hoe zie jij die afzender dan ? Ik ben niet zo technisch aangelegd vrees ik. 'Het hele bericht met die headers, dus van het begin tot aan het einde kopieëren/plakken en versturen. Dan heb je de hele mail met headers' Dat staat toch in 2 verschillende vensters ? Hoe moet dat dan ?
Bericht 27 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

cave_canis
Community-lid
Voorlopig kun je deze page al eens lezen hieromtrent: http://pages.benl.ebay.be/help/confidence/rfe-unwelcome-email-headers.html
Bericht 28 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

Bedankt voor de hulp allebei. Ik zal er mij nog eens moeten in verdiepen. Ik vond toch dat in de originele versie van hotmail alles veel duidelijker was. Daar kon je als leek ook de nodige informatie uit de kopteksten halen en ze op een gemakkelijke manier aan je berichten koppelen. Nu is het allemaal chinees voor mij, wat er tevoorschijn komt. En hoe ik bericht + kopteksten gezamenlijk moet doorsturen is mij ook nog een raadsel. Maar zoals ik al zei, dat zal dan wel aan mijn gebrek aan technische aanleg liggen.
Bericht 29 van 34
laatste antwoord

Hoe vind ik de HEADERS - KOPTEKSTEN in de mails ?

start0.01euro
Community-lid
Kan iemand een update uitvoeren i.v.m. hotmail? Want als ik op opties klik vind ik 'weergave e-mails' niet. Ik zou graag de header/koptekst willen van een mail. MVG,
Bericht 30 van 34
laatste antwoord