annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid
De poetsvrouw is te ver doorgeschoten in haar grote voorjaarsschoonmaak. :-x



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 718
laatste antwoord
717 ANTWOORDEN 717

MOP VAN DE DAG

Verwijdert dus ik weet niet wat er te lachen valt:-(
Bericht 461 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

elmo!2140
Community-lid
was het logo van lijst dedecker en de naam van de partij die tekoop stond ronny,is ook op het nieuws geweest van eergisteren,iets met een ontwerper waar dedecker zelf ambras mee had of zo?? zo interessant was het dat ik zefls niet meer weet waarover het ging
Bericht 462 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

elmo!2140
Community-lid
zelfs
Bericht 463 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Thanks Elmo
Bericht 464 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Denk dat Wim Schamp geen proces voor heling aan zijn broek wou...

Bericht 465 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

quasi9522
Community-lid
Een 0-feedbacker die aan het verkopen was voor meer dan 100.000€ :fraudegevoelig. Ook het eigendomsrecht werd in vraag gesteld.
Bericht 466 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

Een vrouwtje trouwde voor de vierde maal. Haar vierde echtgenoot vroeg hoe het kwam dat ze nog maagd was :Tegenslag gehad antwoorde ze : - de eerste was een gynaecoloog,hij keek en bestudeerde alleen maar. -de tweede was een psygoloog,hij praatte alleen maar. - de derde was een postzegel verzamelaar,hij......
Bericht 467 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

joaquin-antique
Community-lid

Gisteren op de terugweg van Putte NL langs een sluipweg in Putte BE op weg naar Antwerpen. Rij ik in een bungalowwijk in Putte BE in een politiefuik. Drugscontrole.....10 politiemannen, niks te doen want het is daar altijd heel stil. Ik moet stoppen, draai het raampje open en de politieman zegt: "Drugscontrole....hebt u een vrijstelling voor het niet dragen van een autogordel?" Ik zeg: "Nee, maar ik draag die niet omdat mijn bever bontje plet met een gordel." De politieman schiet in de lach en roept iets naar z'n collega's die ook allemaal in een stuip schieten. Hikkend van de lach zegt de politieman tegen mij: "Doe die gordel om en rij alsjeblieft weg". :^O Besparing van € 50 die ik nu ga uitgeven. ;-)



Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 468 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

omaboubou
Community-lid
B-) en wat deed je daar op een sluipweg J-A?? B-)

Photobucket http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 469 van 718
laatste antwoord

MOP VAN DE DAG

elmo!2140
Community-lid
bevers schieten:^O
Bericht 470 van 718
laatste antwoord