Mijn bewaarde zoekopdrachten geven plots tot 50 % minder resultaten. Wat is er verandert?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-11-2013 19:49
Re: Mijn bewaarde zoekopdrachten geven plots tot 50 % minder resultaten. Wat is er verandert?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-11-2013 23:07
Soms lijkt het wel of in Vlaanderen wordr er echt niets meer aangeboden. Anderzijds krijg je bijna niets te zien uit Walonië. Als je iets zoekt op Ebay dan krijg je meteen het buitenland, talrijke uit Duitsland, UK, en dergelijke maar onze eigen landgenoten over de taalgrens, maar ook omgekeerd voor hen is Vlaanderen amper te zien.
E zijn al zeer veel discussies over geweest maar het heeft niet geholpen.
Er is iets vreemds aan de hand met de software van Ebay, wij vaste ebayverkopers weten dit zeer goed maar schijnbaar snappen ze het daar in de burelen niet.
Ik verkocht vorige jaren bijna uitsluitend aan Franstaligen, over de taalgrens en van de één op de andere dag was dit gedaan.
Wij hebben nooit gehoord gekregen en zagen onze omzetten zo dalen. Afhankelijk natuurlijk van het artikel die we aanboden.
Raar allemaal.
Re: Mijn bewaarde zoekopdrachten geven plots tot 50 % minder resultaten. Wat is er verandert?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-11-2013 23:11
Het ultieme bewijs:
Op dit moment ben in dus ingelogd.
Ik verkoop nu op dit moment enkel Helly Hansen winterondegoed.
Ik zoek in de zoekrubriek met de merknaam: Helly Hansen.
Resultaat ? Ik zie mijn eigen aanbiedingen niet eens staan, moet echt naar beneden scrollen maar krijg wel UK te zien.
Ook als ik van Nederlands naar Franstalig switch.
Ik heb amper bezoekers en nog GEEN ENKELE VERKOOP deze maand terwijl ik dit produkt voorgaande jaren wekelijks enkele stukken van verkocht !
Begrijpe wie begrijpe kan.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 06-03-2014 00:02
laatste "update" heeft het helemaam verkloot
het is schijnbaar onmogelijk te vinden wat je wil, waar je wilt
uk, duitsland, nog enkele europese landen worden zwaar bevoordeeld in de zoekresultaten
een simpele zoekopdracht "goedkoopste prijs en verzendingskosten" geeft enkel de dure artikelen met belachelijke hoge verzendingskosten
lokale, nationale verkopers komen helemaal niet meer voor in zoekopdrachten
goe bezig, ebay
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-04-2014 14:53
ik heb hetzelfde probleem ??? bv : honda shadow vt ace 750cc ... gaven me vroeger meer dan 14 pagina's wereldwijd .. nu 1 item gevonden ,?????? wat is er gebeurd ???
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-12-2014 23:19
We zijn nu 1 jaar verder op m'n post, ik dacht weer eens een partij online te verkopen en tot mijn verbazing hebben vreemde landen, in mijn geval U.K. voorrang op België.
Als ik NIET ingelogd ben, en mijn artikel zoek: HELLY HANSEN, dan zou je verwachten dat ik als bijna enige HELLY HANSEN verkoper bovenaan sta, maar neen, dus, ebay UK krijgt voorrang op Ebay BE.
Ik denk dus dat mijn verkoop niet schitterend zal zijn en m'n nieuwe poging om te verkopen op EBAY weer telerustellend zal zijn.
Ik dacht nu echt eens met volle moed het weer eens te proberen maar de views zijn zo verschrikkelijk weinig.
Als je EBAY.BE intikt zou ik het logisch vinden dat je dan ook enkel de Belgische aanbiedingen ziet en pas later de andere landen.
Helaas is hier dus nog niets aan gedaan en ik vind dit echt onbegrijpelijk, maar m'n kop tegen de muur slaan zal natuurlijk niet helpen, is pijnlijk.
Het is alleen een her bevestiging dat Ebay niet meer is wat het geweest is.
Ik hoop dat iemand van EBAY dit eens serieus neemt en daar eens iets mee doet. Hééééééééééééééééélp !!!
De tijd die ik in EBAY stop is niet voor mijn hobby of voor de fun, DIT IS MIJN BROODWINNING en ik zou graag RESULTAAT hebben voor m'n inspanningen.
Johan
Delamont Creations Helly Hansen Baselayer