annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

DRINGEND prob TL : staat van object is weggelaten uit specificaties

papamoemba
Community-lid

Ik wil deze avond uploaden en krijg volgende foutmelding (zie titel), wat wil dit zeggen en hoe los ik dit op? Ik heb turbo lister recent geïnstalleerd


bedankt voor snel antwoord!


Tine

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: DRINGEND prob TL : staat van object is weggelaten uit specificaties

zowiedot
Community-lid

TL geeft deze verwittiging constant bij het uploaden, zelfs als indien alles goed ingevuld is.


Gewoon doorgaan met het uploaden !

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: DRINGEND prob TL : staat van object is weggelaten uit specificaties

mvdv4pp
Community-lid

zelfde probleem, Turbo Lister gisteren opnieuw geïnstalleerd, dus recent, en na poging tot uploaden, boodschap : foutmelding : staat is niet vermeld, terwijl dit wel het geval is, en de enige keuze die je hebt, is 'sluiten'. Je kan niet verder uploaden !  Vroeger lukte het, ondanks foutmeldingen, verder te uploaden, maar is nu blijkbaar niet meer het geval !  Ook uren bezig geweest, en bijna niets kunnen opladen !  Zijn er Turbo Lister-gebruikers die dit probleem niet gehad hebben ? Hebben zij gewerkt met een vroegere of een recente versie ?

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: DRINGEND prob TL : staat van object is weggelaten uit specificaties

Staat er wel degelijk


staat van object is weggelaten uit specificaties


 


of staat er


staat is niet vermeld  ?


 


In het eerste geval is het gewoon - op een wat ongelukkige manier - een mededeling dat de staat van het object niet verplicht is en kan je normaal gezien verder zoals Zowiedot vermeldt.


In het tweede geval lees je best dit draadje:


http://community-benl.ebay.be/question/Verkopen-Op-Ebay/Problemen-Turbo-Lister/2000000050?&#msg20000...




Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: DRINGEND prob TL : staat van object is weggelaten uit specificaties

papamoemba
Community-lid

hallo


ik kom even zeggen dat het inderdaad gelukt is, ondanks de foutmelding kon ik wel uploaden. Gelukkig gaf mijn man die tip van gewoon toch es te proberen.. bedankt allemaal voor de antwoorden!


tine

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: DRINGEND prob TL : staat van object is weggelaten uit specificaties

Eigenlijk is het zeer simpel om al je objecten in 1 keer op 'tweedehands' te zetten.  Exporteer al aanbiedingen die nodig zijn naar CSV.  Open het CSV-bestand in Excel.  Een van de eerste kolommen; ik geloof de derde; vind je "Condition".  Vul daar "3000" in.  Sla je csv bestand op en importeer het opnieuw in Turbo Lister.  Je originele kan je dan wissen en vervangen door de vers geïmporteerde items.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord