annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Werkt Turbolister (TL) nu met Windows Vista ?

Hallo,
Ik heb een nieuwe PC Dell XPS 420 met besturingssysteem Windows Vista. Vooraleer ik alles overzet van mijn oude PC (via een externe HD) had ik willen weten wat de evolutie i.v.m. Vista is.
Is dit nu volledig ondersteund ? Zijn er bugs ? Waar moet ik op letten ? Enz ...
Bedankt,
Frank
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Werkt Turbolister (TL) nu met Windows Vista ?

Er is geen probleem - of niet minder of meer problemen - om TL op Vista te draaien.

Wat ik echter niet zie zitten is dat overzetten via een externe HD : je zal TL op je nieuwe pc opnieuw moeten downloaden van ebay en de gegevens overzetten via backup en restore, anders vraag je om problemen.

Niet vergeten op de oude pc in opties van TL aan te vinken dat ook foto's moeten meegaan in de backup ; anders ben je al je galerijfoto's kwijt. Bij de restore ook aanvinken dat je de bestaande gegevens wenst te overschrijven met die van de backup en de instellingen van de backup wenst over te nemen.

Succes !





Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Werkt Turbolister (TL) nu met Windows Vista ?

Bedankt Supergiftman voor de duidelijke uitleg.
Stel dat er iets fout loopt bij het restoren op de nieuwe PC, blijven de gegevens dan nog bruikbaar op de oude PC ? Ik heb heel wat in mijn aanbiedingsactiviteiten staan waar ik regelmatig op terugval.
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Werkt Turbolister (TL) nu met Windows Vista ?

zowiedot
Community-lid
Als je de gegevens van de oude PC niet zelf verwijdert dan blijven ze staan, en niet vergeten dat je de updates van TL moet downloaden als je de oude PC wilt blijven gebruiken.
zowie
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Werkt Turbolister (TL) nu met Windows Vista ?

Bijkomend probleem(pje?).
eBay raadt het gebruik van Internet Explorer 8 af in combinatie met TL. Nu heb ik wel IE8.
Weet iemand welke de problemen en/of neveneffecten zijn?
Bolclbr
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Werkt Turbolister (TL) nu met Windows Vista ?

ik draai al een tijdje op IE8 en heb geen problemen gehad ...





Bericht 6 van 6
laatste antwoord