op 23-07-2012 11:15
Hoe of beter: hoe stom kan een mens zijn?
Zie ik hier een paar adgen geleden een tweedehands item verkopen aan 56€ + 9€ kosten, totaal dus: 65€... al vind ik de verzendkosten wel wat aan de hoge kant, tot daar geen probleem, maar... laat dat zelfde item nu nieuw in de winkel slechts... 35€ kosten?????
Goed voor die verkoper natuurlijk, maar de koper heeft dat dinhgetje dus wel bijna twee keer betaald... hoe slim kan je zijn? :^O :^O :^O
op 11-08-2012 13:55
Hoe "dom" kun je zijn ?
Wel dat is dus een collega van mij die 2 jaar een antiekwinkel had, die nu gestopt is omdat 1) de zaak draaide niet zoals ze dacht te moeten draaien 2) wegens ziekte.
Btw nummer werd opgegeven en de zaak werd definitief gestopt ..... ware het niet dat ze nu op internet staat en op de rommelmarkten want ze heeft nog veel stock van haar winkel omdat ze "zogezegd" geen uitverkoop kunnen houden heeft. Sterker nog, ze koopt nog steeds aan en op een vorige veiling heeft ze weer deftig wat aangekocht om te verkopen.
Ik heb het haar eens verteld dat dit eigenlijk niet kan en sedertdien kan ze mij vermoorden met haar ogen en zegt ze zelfs geen goeiendag meer.
Ze is al "dom" aan de ene kant want ze houd me beter te vriend.
Is die mevrouw nu "slim" dat ze haar zaak officieel opgegeven heeft om het verder in het zwart te doen (zoals haar vele vrienden) of zou ze wel eens "dom" kunnen zijn als de belastingen hier op vallen?
Als je haar telefoonnummer ingoogeld dat vind je haar op ontelbare sites terug en op eentje zegt ze zelfs dat ze een antiekwinkel had en dat ze die spulletjes nu uitverkoopt. Weliswaar in 't zwart ..... hmmmmmm
Dom !
op 12-08-2012 21:43