annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Weer iets nieuw?

Vandaag hoor ik van een zakelijke verkoper dat die de koper geen FB kan geven zolang hijzelf de FB van de koper niet heeft gekregen, de FB moet dan ook nog eens postitief zijn of de verkoper zou koper geen FB kunnen geven?


Is dit weer de zoveelste verandering van Ebay of is dit uit de lucht gegrepen?

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Weer iets nieuw?

klopt niet, een verkoper kan feedback geven, ik geef feedback bij het verzenden... dus VOOR de feedback van de koper.



D.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Weer iets nieuw?

Tnx comp-shop, ik dacht het wel... alweer zo'n indianenverhaal van een verkoper die zijn eigen willetje wil doordrijven!


Maar goed, ik laat me niks wijsmaken, ik weet wat me te doen staat nu.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Weer iets nieuw?

Vermoedelijk gaat het hier om een verkoper die zijn feedbacks als volautomatisch heeft ingesteld.


Deze hoeft zich dan geen zorgen te maken om zelf die feedbacks op te volgen en dan wordt er inderdaad slechts feedback gegeven als er een positieve door de koper gegeven werd.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Weer iets nieuw?


Vermoedelijk gaat het hier om een verkoper die zijn feedbacks als volautomatisch heeft ingesteld.


Deze hoeft zich dan geen zorgen te maken om zelf die feedbacks op te volgen en dan wordt er inderdaad slechts feedback gegeven als er een positieve door de koper gegeven werd.



Ach zo... en wat als die een neutrale krijgt, dan kan die geen FB geven dan?

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Weer iets nieuw?


Ach zo... en wat als die een neutrale krijgt, dan kan die geen FB geven dan?



Toch wel, maar dan moet hij het manueel doen.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord