annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay zoekmachien catastrofe?!?!

als ik zoek,in mijn geval electronika"dan ik krijg duizenden foute objecten.bijvorbeld als ik zoek "tube preamplifiers" dan krijg ik maar beperkte aanbod?! dan moet ik zoeken via google en dan terug via ebay  om bepalde objecten te kunen terug vinden.belachelijk gedaan,vroeger was veel better..sorry ebay !!Smiley Verdrietig

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Re: ebay zoekmachien catastrofe?!?!

Ongetwijfeld hebben de leden hier om gevraagd en heeft eBay geluisterd..

Dat heb ik wel eens gelezen als officiele reactie op een andere 'verbetering'.

 

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Re: ebay zoekmachien catastrofe?!?!

vandaag heb ik gezocht DLP projector van BENQ en in plaats van projector heb ik verkrijgen ,poten en pannen,water termostaat,messen,banden etc?!!!!! abnormaal.. ales behalve gen dat ik zoek. zelfs met specifike model nummer krijg ik geen info..ik moet eerst op google zoeken dan op foto kliken dan kijken nummer van object en dan pas terug op pagina van ebay zelf zoeken onder object nummer,kom zeg velke i....t heb deze zoek machien gemaakt !!! triestig zeg..Gefrustreerde smiley

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Re: ebay zoekmachien catastrofe?!?!

ongelofelijk,ik zoek object bij verkoper in deutchland en ik krijg prijs in DOLLARS?!?! en dat is niet alles, bij zelfde verkoper zoek ik tussen items en ebay schakel mij automatis op deutche site met deutche taal?!?! **bleep** is aan de hand ier?! AB-NORMAAL..jongens kunen julie niet gevoon terug ebay maken zoals vroeger?!!! AUB... triestig zoek machien..Gefrustreerde smiley

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Re: ebay zoekmachien catastrofe?!?!

Het is inderdaad erg gesteld met de zoekfuncties.

Als Ik bvb. in Iemands winkel zoek naar het woord Vettel (Formule 1 piloot)

krijg Ik geen enkel resultaat terwijl er ongeveer 15 artikelen zijn waar duidelijk Vettel in de titel staat !!!

Begrijpe Wie kan

Eddy

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Re: ebay zoekmachien catastrofe?!?!

eBay is een belangrijke naam, maar niemand, ook eBay, kan zich niet permitteren om niet naar de gebruikers te luisteren!

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Re: ebay zoekmachien catastrofe?!?!

Ebay luistert niet, heeft nooit geluisterd en zal ook nooit luisteren. En als ze zo verder doen wordt het hun ondergang. Voor Ebay België is het al te laat. Dit schip is al definitief gezonken.

 

Voor het probleem met de zoekrobot moet u in google maar eens zoeken naar Cassini.

 

De nieuwe zoekrobot die Ebay een tijd geleden geïntroduceerd heeft alhoewel Ebay daar nog nooit eeen officiële mededeling over gedaan heeft. Een nieuwe zoekrobot die niet toont wat de gebruiker vraagt maar wat Ebay denkt wat die koper wil zien. Veel listings worden gewoon niet getoond terwijl Ebay zijn favoriete verkopers voorgetrokken worden.

Bericht 7 van 7
laatste antwoord