annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

taal van emails ebay instellen op nederlands

Hallo,

Ik ontvang de mails van Ebay in de franse taal. Graag zou ik ze in de Nederlandse taal ontvangen. Waar kun je dit regelen?

Alvast bedankt.

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen

taal van emails ebay instellen op nederlands

hallo,

Custommer Support zou daarbij moeten kunnen helpen. 

Ze moeten dan de site waar je geregistreerd bent (BEFR) wisselen naar BENL.

Succes

liesbeth

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

taal van emails ebay instellen op nederlands

Inderdaad een fluitje van een cent. Even bij hulp en contact gekeken,"ïnschrijven" aangeklikt als probleemgebied, vervolgens  "Bel mij" aangeklikt. Ik kreeg een telefoonnummer met een code, en de custommerservice paste het aan, zodat ik nu mails in de Nederlandse taal krijg. Perfect geregeld dus. Bedankt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bericht 3 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

taal van emails ebay instellen op nederlands

hallo,

Custommer Support zou daarbij moeten kunnen helpen. 

Ze moeten dan de site waar je geregistreerd bent (BEFR) wisselen naar BENL.

Succes

liesbeth

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

taal van emails ebay instellen op nederlands

Inderdaad een fluitje van een cent. Even bij hulp en contact gekeken,"ïnschrijven" aangeklikt als probleemgebied, vervolgens  "Bel mij" aangeklikt. Ik kreeg een telefoonnummer met een code, en de custommerservice paste het aan, zodat ik nu mails in de Nederlandse taal krijg. Perfect geregeld dus. Bedankt.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

taal van emails ebay instellen op nederlands

En why oh why kan zoiets niet online gebeuren???
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

taal van emails ebay instellen op nederlands

bij mij reageren ze in het frans en das handig als je vraagt om naar het nederlands aan te passen omdat je frans ni bergrijpt he

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

taal van emails ebay instellen op nederlands


@voor4291 schreef:

Inderdaad een fluitje van een cent. Even bij hulp en contact gekeken,"ïnschrijven" aangeklikt als probleemgebied, vervolgens  "Bel mij" aangeklikt. Ik kreeg een telefoonnummer met een code, en de custommerservice paste het aan, zodat ik nu mails in de Nederlandse taal krijg. Perfect geregeld dus. Bedankt.



Ja, Sorry, maar om dit enkel telefonisch te regelen in meer dan 3 stappen, ik vind hier maar weinig "Perfect" aan.

 

Ik weet niet of je het doorhebt, maar het is inmiddels 2017.

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

taal van emails ebay instellen op nederlands

6 jaar later en het probleem blijft hetzelfde...

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

taal van emails ebay instellen op nederlands

HET PROBLEEM IS NOG STEEDS ACTUEEL EN NEE IK WIL NIET BELLEN NAAR EEN VERDOMDE KLANTENDIENST?! HET IS -HALLO!- 2023 EN SINDS DE CORONA HEBBEN OOO ZOVEEL SITES ZICH VERNIEUWD, AANGEPAST EN ZICH 'GEMODERNISEERD' MAAR KOMT DAT ZIEN -EBAY- LOOPT NOG STEEDS ACHTER EN WE STRUGGELEN NOG STEEDS MET HETZELFDE PROBLEEM SINDS -HOU U VAST MENSEN- SINDS DAT IK 16 WAS DUS EEN DIKKE 9 JAAR

Bericht 8 van 8
laatste antwoord