Bieden mogelijk op buitenlandse veilingen (niet wereldwijd verzonden worden
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 05-12-2009 06:35
Hallo
Ik vond een aanbieding in een ander land, want ik graag zou willen hebben. Maar ik zag staan dat het niet wereldwijd wordt verzonden. Toch vroeg ik de verkoper of hij dat echt niet wou doen. Ok, hij wilt het gerust naar België opsturen, maar hij weet niet of ik wel op zijn aanbieding kan bieden. (Omdat het enkel naar het binnenland wordt verzonden)
Kan ik bieden op deze veilig ?
Of kan ik enkel bieden als het wereldwijd wordt verzonden ?
Groeten en bedankt
Luk
Ik vond een aanbieding in een ander land, want ik graag zou willen hebben. Maar ik zag staan dat het niet wereldwijd wordt verzonden. Toch vroeg ik de verkoper of hij dat echt niet wou doen. Ok, hij wilt het gerust naar België opsturen, maar hij weet niet of ik wel op zijn aanbieding kan bieden. (Omdat het enkel naar het binnenland wordt verzonden)
Kan ik bieden op deze veilig ?
Of kan ik enkel bieden als het wereldwijd wordt verzonden ?
Groeten en bedankt
Luk
Bericht 1 van 2
1 ANTWOORD 1
Bieden mogelijk op buitenlandse veilingen (niet wereldwijd verzonden worden
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 05-12-2009 09:23
Normaal kunt u op die aanbieding bieden. Behalve als de verkoper in zijn “mijn eBay”, bij vereisten voor kopers, gesteld heeft dat kopers die “geregistreerd zijn in landen waarnaar men geen objecten verzendt” geblokkeerd zijn. In dit laatste geval kan hij uw gebruikersnaam in een uitzonderingslijst zetten zodat u wel kan bieden.
Zie de hulppagina:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/buyer-requirements.html
Vervang hier “benl.ebay.be” door de eBay site waar u wil kopen (vb “ebay.de”), en u hebt de hulppagina die u naar de verkoper kan sturen ingeval van moeilijkheden. :-)
Zie de hulppagina:
http://pages.benl.ebay.be/help/sell/buyer-requirements.html
Vervang hier “benl.ebay.be” door de eBay site waar u wil kopen (vb “ebay.de”), en u hebt de hulppagina die u naar de verkoper kan sturen ingeval van moeilijkheden. :-)

Bericht 2 van 2