annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pay Pal betaling wordt niet opgeeist.

rolilli
Community-lid
Hallo,

Even voorstelen, mijn naam is Lil en ik heb als partikulier wat juweeltjes gekocht op Ebay.

Alles is tot hiertoe prima verlopen maar nu heb ik te maken met een verkoper uit Engeland die zijn geld niet opeist.
Ik heb reeds enkele mailtjes naar de verkoper verzonden maar geen reactie gehad, het gaat hem om een erg kleine som maar die Pay Pal transactie blijft daar maar staan met een zandlopertje achter.
Nu mijn vraag, hoe lang blijft dat bedrag aangeboden aan hem? Komt dat vanzelf in orde of kan ik iets ondernemen om deze betaling ongedaan te maken?

Mvg.
Rolilli
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Pay Pal betaling wordt niet opgeeist.

huwitte
Community-lid
- Bij de koper zijn betalingsgegevens in zijn PayPal staat normaal een annuleringsknop zolang de betaling pending is, waarmee hij de betaling kan annuleren.
- De verkoper kan de betaling ook annuleren als het wel degelijk toegekomen is op een e-mail adres dat verbonden is aan zijn werkend PayPal account.
- Als er niets gedaan wordt gaat na 30 dagen pending het bedrag terug naar de betaler.



Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Pay Pal betaling wordt niet opgeeist.

rolilli
Community-lid
Bedankt voor uw snelle reactie.

Dan zal ik alles maar op zijn beloop laten.

Misschien wil de persoon in kwestie niet meer verkopen, maar dan zou een berichtje naar mij wel beter zijn geweest.

Mvg.
Lil.
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Pay Pal betaling wordt niet opgeeist.

inge_kempen
Community-lid
hallo,

eens je de betaling geaccepteerd hebt, kan je ze dan waarschijnljk niet meer annuleren als verkoper vermoed ik? Ik ben nl een absolute leek op dit gebied en heb me er een beetje aan laten vangen... nu blijkt het bedrag dat ik heb ontvangen zelfs te klein om over te hevelen naar mijn bankrekening... dus ik leg erop toe op deze transactie, mag de verzendkosten betalen en kan niet aan de betaling... :_|
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Pay Pal betaling wordt niet opgeeist.

huwitte
Community-lid
U kunt een terugbetaling doen.

Hoe doe ik een terugbetaling?
Answer :
Geld terugbetalen door middel van de link Terugbetaling verstrekken.

U kan tot 60 dagen na ontvangst van de betaling een volledige of gedeeltelijk terugbetaling uitvoeren. Volg onderstaande instructies:

1. Log in op uw PayPal-rekening via http://www.paypal.be.
2. Klik boven aan de pagina op ‘Geschiedenis’.
3. Zoek naar de transactie die u wilt terubetalen en klik op Details.
4. Klik op 'Terugbetaling'.
5. Voer het terug te betalen bedrag in en klik op 'Doorgaan'.
6. Bevestig de terugbetaling en klik op 'Terugbetaling'.

PayPal betaalt het geld terug in de valuta van de oorspronkelijke betaling en gebruikt de wisselkoers die gebruikt werd op het moment van de oorspronkelijke betaling. De kosten met betrekking tot deze transactie worden ook terugbetaald.




Bericht 5 van 5
laatste antwoord