annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Global Shipping program

Wat betekent  Global Shipping program vanuit Amerika en met verschillende leveranciers ?

Spaart men dan op transportkosten ?

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Re: Global Shipping program

GSP betekent dat u geen items meer kan combineren, twee keer voor verzending betaalt en altijd invoerrechten/btw betaalt, ook als die niet verschuldigd of geheven zou worden als er zonder GSP wordt verzonden. Verder duurt het verzenden langer, gaat er wel eens iets kapot door het ompakken, is er beperkte tracking en zijn sommige items opeens verboden.

Verder zijn er alleen maar voordelen waarvan de grootste is dat er nu wel internationaal wordt verzonden door US verkopers die dit anders niet zouden doen.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Re: Global Shipping program

Goeiedag

 

Ik heb net ook een item gewonnen via bieding uit de US.

Deze verkoper gebruikt ook het global program. 

 

Maar hoe moet ik nu betalen? De verkoper zegt me dat ik op Nu betalen moet klikken (zoals een gewone aankoop dus) en dat ik dan het totaal kan betalen. Maar ik zie enkel het bedrag vh object zonder verzendkosten.

Een rood omrand veld zegt me dat de verkoper geen verzendkosten heeft opgegeven voor mijn land, Belgie dus. Ik kan enkel het totaal aanvragen meer niet.

Maar de verkoper meld me opnieuw dat er "iets" moet zijn waarop ik kan klikken of waar ik naar een andere pagina word verwezen om verder af te handelen.

 

Moet de verkoper uit de US niet eerst het gewicht en afmetingen pakket doorgeven aan het Global program samen met het land v bestemming. Zodat ik wanneer dat gebeurd is ik het berekend totaal kan bekijken en tot betaling overgaan.

 

grtn

Rutger

 

 

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Re: Global Shipping program

Nee, blijkbaar moet je eerst akkoord gaan met het aankoopbedrag om daarna blindelings de (hogere) vervoerskosten op je bord te krijgen...

KOOP GEEN KAT IN EEN ZAK - BLIJF WEG VAN GSP

Bericht 4 van 4
laatste antwoord