annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Global shipment

Heb verschillende dingen gekocht in de.states. ik vraag voor.een.combi.tticket en de verkoper kan.geen sturen door het global shipment. Dus op elk item zou.ik.aparte verzend kosten moeten.betalen het is 12$ voor.de items en 126$ verzending. Vind ik er wel.over!  Komt dit door.ik iets verkeerd heb ingesteld op mijn account? Of.waaraan kan.Dit logge?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Global shipment

Na 3 jaar drijft deze vraag nog boven dus even een kort antwoord :

 

Het GSP (Global Shipping Program) laat om onbekende reden geen gecombineerde verzending toe. De GSP verdeelt de verzendingskosten die U voor 1 artikel zou betaald hebben over alle artikelen die U gekocht heeft, maar het totaal is iets meer.

Probleem is dat de basis verzendingskosten die door de GSP aangerekend worden al niet goedkoop zijn.

 

Een concreet voorbeeld : veel van wat ik in de USA koop kan met USPS voor $14.50 verstuurd worden, voor 1 of 5 items samen. De GSP vraagt echter ongeveer $25 voor 1 item en voor 5 items kan dit oplopen tot $30 - $35 !

 

Het enige wat U kan doen is GSP verkopers vermijden of de verkoper vragen het item terug aan te bieden met gewone verzendingskosten, het gebruik van GSP is niet verplicht.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord