annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internationaal verkopen?

danny0193
Community-lid
Hallo,
Mijn objecten staan al op ebay.be.
Maar ik wil deze ook op ebay.nl en ebay.de aanbieden.
Hoe kan ik dit nu nog doen?
Of moet ik alles opnieuw gaan aanbieden?
Weet iemand hoe ik mijn objecten nu ook op de andere 2 ebay sites eenvoudig kan plaatsen?
Alvast bedankt.
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Internationaal verkopen?

Je kan ze maar op 1 site tegelijk aanbieden, als je internationaal verzend, zijn ze ook zichtbaar op internationale sites.
Om op een andere site aan te bieden, moet je inloggen met je eBay-account op deze andere site (je kan ze vinden onderaan de home-page van eBay.be).
Hou er rekening mee dat je op eBay.de in het Duits moet aanbieden.

m.


m.
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Internationaal verkopen?

zowiedot
Community-lid
Je kan je bestaande aanbiedingen aanpassen door verzendkosten in te brengen voor internationale verzending,
en Duitsland en Nederland aan te vinken.

Eventueel kunnen er problemen optreden omdat je merkartikels aanbiedt (dan wordt de aanpassing geweigerd)
zowie
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Internationaal verkopen?

danny0193
Community-lid
Prima 😄 is gelukt bedankt voor de fijne reacties.
Groetjes Leentje
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Internationaal verkopen?

breydel
Community-lid
Ik zit met hetzelfde probleem maar ik ben er nog niet uitgeraakt. 🙂 Ik heb net mijn eerste item te koop gezet maar nadien zag ik dat het enkel voor Belgie aangeboden wordt. 😞 En ik zou het Europees willen aanbieden (had de objectomschrijving al in het Engels gedaan ook).

Als ik mijn aanbieding probeer te editeren dan zie ik nergens iets staan ivm internationale verzending. Hoe moet ik dat precies doen?

Alvast bedankt,
Breydel
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Internationaal verkopen?

huwitte
Community-lid
#4
Als die optie in het verkoopsformulier niet zichtbaar is, dan opties uitbreiden door:

In verkoopsformulier, vak “Geef kopers de nodige verzendgegevens”, op “Formulier aanpassen”in de gele balk klikken. Dan “Toon internationale diensten en opties” aanvinken.



Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Internationaal verkopen?

ravel18751937
Community-lid
Bij mij is de optie
"Internationale verzending
V Toon internationale diensten en opties " aangevinkt. Al eens uit en terug aan gevinkt, maar het lukt nog steeds niet.
Bericht 7 van 7
laatste antwoord