annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Item uit Duitsland

cal1s2
Community-lid
Hallo,
Ik heb op 22 sept een item gewonnen twv 84€, ik heb onmiddelijk via Paypal betaald. Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen of hij het geld binnen had en daar kreeg ik een positief antwoord op op 24 sept en de melding dat hij ziek is maar het item asap op de post gaat doen. En mij dan een trackingnr zou bezorgen. Op 29sept had ik nog geen trackingnr ontvangen en heb toen terug een mailtje gestuurd en daarop was het antwoord, Still Sick maar het item is verstuurd. Ik heb de mail van hem ontvangen op 2 okt, maar nog steeds niks ontvangen en ook geen briefje van de postbode. Ik heb 4dagen geleden nog eens een mailtje gestuurd maar krijg helaas geen antwoord.
Ik begin dus een beetje het gevoel te krijgen dat ik in het zak gezet ben! Welke stappen kan ik ondernemen. Of moet ik het nog even afwachten.
Normaal duurt het toch niet zolang om iets van Duitsland naar België te versturen of wel?
Alvast bedankt voor jullie reactie/hulp
Mvg,
Joris
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Item uit Duitsland

Het wordt stilaan tijd om een geschil te openen wegens object niet ontvangen.
Niet te lang wachten of je kan je geld niet meer terugvragen via Paypal.

m.


m.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Item uit Duitsland

Om een geschil te openen, ga naar je 'Mijn eBay', naast de aanbieding staat een pijltje, klein blauw driehoekje, als je daarop klikt zie je verschillende mogelijkheden oa. 'een geschil oplossen'. Klik hierop en verder wijst het zichzelf uit.
De verkoper krijgt dan een e-mail van eBay dat er een geschil geopend is, als hij niet tijdig (een week?) reageert kan je het geschil veranderen in een Paypal-claim en je betaling terugeisen.

m.


m.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Item uit Duitsland

Hier meer uitleg :

http://pages.benl.ebay.be/help/buy/item-not-received.html


Best eerst proberen via een eBay-geschil, als dat niet lukt via Paypal, pas op je hebt slechts 45 dagen om de betaling terug te vragen via Paypal.
Het geschil niet sluiten, voor je pak aangekomen is, of je je geld terug hebt, een gesloten geschil kan je niet opnieuw openen. Zelfs als de verkoper beloofd dat het in orde komt, niet sluiten voor alles in orde is.
Ook geen feedback geven tot de transactie volledig afgelopen is, als je nu negatieve geeft heb je kans dat de verkoper geen moeite meer doet om de verkoop goed te laten verlopen.
Succes !

m.


m.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord