annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object nooit ontvangen

Dag, op 09.06.2009 won ik in Italië veilingnummer 250436761701 en betaalde met Paypal. Het betreft een antieke naaimachine, maar hij is nooit aangekomen. Door vakantie en drukke werkomstandigheden ben ik de opvolging wat uit het oog verloren, maar ook omdat ik dacht dat het object misschien in de post verloren was gegaan. Ik dacht zand erover en volgende keer beter...

Maar nu zie ik tot mijn ergernis dat exact hetzelfde object onder een andere naam opnieuw wordt aangeboden (itemnummer 260478170003), herkenbaar voor mij aan de beschadigingen op het bijgeleverde doosje. En plusminus exact 90 dagen na de eerste veiling zodat deze niet meer kan worden opgeroepen maar ik heb een afprint.

Met andere woorden ik dacht eerst dat ik gewoon pech had gehad, dat de verkoper zijn best had gedaan maar dat er gewoon iets mis was gegaan... Maar ik ben dus gewoon opgelicht!!

Mijn vraag: kan er iets ondernomen worden tegen dergelijke praktijken ? Is er een manier waarop ik mijn geld (of eventueel mijn antieke naaimachine) kan recupereren ?

Groetjes aan iedereen en alvast bedankt..
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Object nooit ontvangen

Ik geloof dat je voor een Paypal claim ook al veel te laat bent.
Als er een Credit card verbonden is aan je PP rekening kan je het beste een poging wagen via je CC-maatschappij, al vrees ik dat je ook dààrvoor te laat bent.


If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)



If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 2
laatste antwoord