annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal betaling unclaimed

Hallo,ik heb een betaling gedaan via Paypal naar een verkoper uit de UK.Deze betaling was "unclaimed" volgens de status op mijn Paypal account.De verkoper is nieuw op ebay en ze dacht dat er iets fout was met haar account en dacht vervolgens het opgelost te hebben.Na 2 dagen nog altijd betaling "unclaimed".Ik krijg het gebruikelijke mailtje van Paypal dat ik de betaling gedaan heb maar zij heeft de betaling niet ontvangen.Vervolgens heb ik de betaling geannuleerd en gevraagd of ze een nieuwe factuur wil sturen als haar account in orde is.Dat doet ze,ik betaal en weer hetzelfde:payment unclaimed.Hoe kunnen we dit oplossen? Ik heb het jaren geleden ook al eens gehad en toen moest de verkoper de betaling aanvaarden.Maar aangezien deze koper nog geen ervaring heeft op ebay weet ze niet wat te doen.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Paypal betaling unclaimed

e-user2
Community-lid

Of je verkoper vindt de geboden prijs te laag en steekt zich weg achter onkunde met Paypal?



Of (2) je verkoper wil in feite geen Paypal betaling (lees: Paypal kosten) betalen?

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Paypal betaling unclaimed

hughwitte
Community-lid

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de betaling unclaimed blijft op het PayPal account van de afzender.

- Niet-opgeëist
•          De betaling is gestuurd naar een e-mailadres dat onjuist gespeld was of niet was geregistreerd bij PayPal. Het blijft voor 30 dagen niet opgeëist voordat het wordt teruggestuurd naar de afzender.
•          De betaling is afkomstig van een rekening die gekoppeld is aan een creditcard en de ontvanger heeft geen Premier- of Zakelijke rekening.
•          De betaling is verstuurd in een valuta waarvan de ontvanger geen saldo heeft. (eerste keer)

U kunt uw Engelstalige verkoopster de onderstaande URL opsturen waarin beschreven staat wat verkopers en kopers kunnen doen bij een aantal PayPal problemen:

http://members.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=ajcardiac3

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Paypal betaling unclaimed

Als je verkoopster nieuw is, maar van goeie wil, kan het zijn dat ze niet weet wat ze moet doen:


 


... je verkoopster moet gewoon inloggen in haar PayPal account, en naast het overzicht van transacties zal een knopje staan "accept payment" bij jouw betaling. Hier moet ze op duwen & bevestigen. Dan gaat het geld over in haar PP account. Zo simpel is het 🐵

-- Bewerkt door midcentmodlover om 14 Jul 2011 18:16 CEST
Bericht 4 van 4
laatste antwoord