annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vertaaldraadje: Frans

In dit draadje kunnen jullie elkaar helpen met vertalingen van en naar het FRANS.

Om dit draadje nuttig en bruikbaar te houden voor iedereen die een vertaling nodig heeft, zou ik jullie willen vragen om conversaties die niet rechtstreeks verband houden met een vertaling op een ander draadje te voeren. Anders zie ik mij genoodzaakt om dit draadje weer los te koppelen.

Het bericht is aangepast door: Arwyn
Bericht 1 van 844
laatste antwoord
843 ANTWOORDEN 843

OK!Vendu a 25 euros.Ne vous etonnez pas de voir encore l'objet en vente car je possede 2 coffrets identiquesSi vous voulez je retire votre enchere actuelle.Le payement toujours au meme numero de compte je poste le colis des reception + une surprise dans le colis.
Vous etes collectionneur d'objets coca?Je peux si vous le desirez vous contacter quand j'ai un objet rare ou vous fournir une liste des objets coca en ma possesion.Bien entendu on peut toujours s'arranger pour un prix si plusieurs objets vous interesse.
Bien a vous

nog eentje aub
Photobucket - Video and Image Hosting

" ...
Bericht 421 van 844
laatste antwoord

ok verkocht voor 25e. niet verschieten: je zal die object nog te koop zien daar ik er 2 dezelfde heb. Als je wilt zal ik je bod annuleren. De betaling is op dezelfde rekn° Ik zal dat samen posten na ontvangst van de betaling + verrassing in pakje.
Als je cola objecten collectionneer (???) kan ik, als het je interessert contact opnemen met jou of een lijst van de cola objecten dat ik heb bezorgen. We kunnen altijd een prijs bespreken als een of meer objecten je zou interesseren.
Groetjes;

"encore une s'il vous plait" ... of bedoel je een vertaling? :O

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

Bericht 422 van 844
laatste antwoord

nu even andersom oma...

beste gerd,
de betaling is gedaan.
laat mijn bieding maar staan op het andere object,ik kan de tweede ook gebruiken.
Stuur je foto's maar door en dan zal ik kijken wat ik kan gebruiken.
Prettig zaken doen met je

Beste groeten,

" ...
Bericht 423 van 844
laatste antwoord

Wie zoekt die vindt B-)

Photobucket

Bericht 424 van 844
laatste antwoord

... en oma is moe... ze gaat slapen :-)

Photobucket

Bericht 425 van 844
laatste antwoord

oma nog niet wakker geworden :O
zowie
Bericht 426 van 844
laatste antwoord

Niet echt neen... maar zal weer in bedje kruipen zeker? morgen misschien eindelijk echt wakker wie weet...;-)

Photobucket

Bericht 427 van 844
laatste antwoord

Wie wil nog eens zo mooi vertalen aub?
(mijn vraag ging over de authenticiteit van het product dvd's)

"Natuurlijk heeft u gelijk met het verwijzen naar uw feedback, maar met de vraag te stellen weet ik het zeker dat het hier dan om originele dvd's gaat. De prijs ligt zo veel onder de marktwaarde dat ik het toch wel even zeker wou weten. En u weet ook evengoed dan ik dat feedback niet altijd alles zegt 🙂"

Bericht 428 van 844
laatste antwoord

Voor sunsunnie
"Natuurlijk heeft u gelijk met het verwijzen naar uw feedback, maar met de vraag te stellen weet ik het zeker dat het hier dan om originele dvd's gaat. De prijs ligt zo veel onder de marktwaarde dat ik het toch wel even zeker wou weten. En u weet ook evengoed dan ik dat feedback niet altijd alles zegt

Bien sûr, vous avez raison de faire référence à vos évaluations. Si je vous ai posé la question au sujet de l'authenticité des dvds, c'est que je voudrais être sûr qu'il s'agit bien d'originaux, étant donné que le prix est tellement peu élevé et bien au-dessous de la valeur du marché . Et vous savez également que les évaluations ne reflètent pas toujours la réalité....

Groetjes
Michèle
Bericht 429 van 844
laatste antwoord

merci Michèle :-x :-x

Bericht 430 van 844
laatste antwoord