annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

op te letten bij internationale aankoop

e-user2
Community-lid

Een item dat aangekocht werd in Amerika zou volgens de verkoper verstuurd worden via UPS (wat dan uiteindelijk een UPS shop bleek te zijn, maw een 'Mail boxes' afdeling, géén UPS).



Deze 'UPS store' bleek uiteindelijk een verzending te voorzien via USPS (géén UPS, wél UPS tarieven, maar ook wél US postal services). UPS tarieven voor een verzending die via USPS minder dan 1/4 kostte wat deze aanrekenen.



Ik veronderstel dat je dergelijke praktijken waarbij dat vermeende 'argeloze kopers' gewoon bedrogen worden door de shipper.



Soms is het leerrijk de tarieven even te controleren die  je aangerekend worden én eveneens de voorgestelde verzendingswijze even te controleren ( ' Postal Service international' is géén verzendingswijze van UPS).

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Re: op te letten bij internationale aankoop

serafinus2000
Community-lid

Beste, groot gelijk heb je en kreeg  te horen geen kans meer kreeg om daar nog iet te kopen. Bij betaling was er €10 verzendingskosten inbegrepen, bij levering betaalde ik ze nog es. Dan had ik nog geluk dater geen douanekosten bijkwamen. Niet aan te bevelen om iets uit de V.S. te kopen.


Wolf.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord