annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

trackyourparcel.eu

iemand al eens gewerkt met http://www.trackyourparcel.eu/index.php? De combinatie van de gekregen nummer en postcode geeft steeds foutieve combinatie.

 

Pakket is afkomstig uit USA

Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Re: trackyourparcel.eu

Kijk eens aan, het is net beginnen te werken. Ook ik heb dezelfde status... Verzonden vanuit een hub in Amsterdam.


Met andere woorden, een item dat ik in België laat leveren, is voor douane ingeklaard in NEDERLAND. Dat betekent dus:

- Nederlandse rates inzake BTW

- Nederlandse rates inzake douane kosten

- Nederlandse wetgeving inzake import

 

En dat kon ik dus niet weten. Met andere woorden, voor hetzelfde geld had ik iets besteld dat in Nederland onder andere voorwaarden valt dan in België. Bovendien gaat de BTW die ik betaald heb dus niet naar m'n eigen land.

 

Ik vroeg me al af hoe ze er in konden slagen om voor elk mogelijk land de regels en BTW tarieven apart te ondersteunen, maar dat is dus niet het geval. Ze hebben een bepaalde aantal hubs waar naartoe wordt verstuurd om van daaruit binnen de EU verder te transporteren.

 

Die GSP is tot nu toe één grote reverse-engineering geweest. Als ik m'n pakket in goede staat krijg zonder extra kosten ben ik tevreden, maar hier is toch werk aan.

Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Re: trackyourparcel.eu

Shipping date is de effectieve shipping date uit US. Dus als je die lijn krijgt van HUB AMS dan is die nog onderweg naar Amsterdam.

Ik heb net een lijn gekregen dat het afgeleverd is bij de post. Morgen zou ik het dus moeten hebben. Een week nadat de status stond op Shipped from US Shipping Center to International Destination.

Nog even geduld dus.

Bericht 12 van 17
laatste antwoord

Re: trackyourparcel.eu

Typisch... Krijg je een tracking nummer van BPost en ra ra ra ... Nummer ongekend 🙂

Klantendienst BPost gebeld en die kennen de nummer niet 🙂

"Dat zal een foutive nummer zijn meneer"

 

eBay GPS for the win!!

Bericht 13 van 17
laatste antwoord

Re: trackyourparcel.eu

5 uur na het ontvangen van de trackingnummer krijgen we dan toch een hit.

Geef dan geen trackingnummer als die pas 5uur of 3 dagen later pas geldig is 🙂

 

Bericht 14 van 17
laatste antwoord

Re: trackyourparcel.eu

Ik heb nu ook een tracking nummer van BPost gekregen. Ook hier nog niet bruikbaar op de site. Nog maar eventjes wachten, dan...

Bericht 15 van 17
laatste antwoord

Re: trackyourparcel.eu

Ondertussen is m'n pakketje aangekomen, en in goede staat. Of het door Pitney Bowes herverpakt is of niet, kan ik niet meteen zien. Volgens mij niet. Ik zou het kunnen checken met de seller. Het ging echter om een item dat zelf in z'n originele verpakking met bescherming zat, dus dat scheelt wel.

Er waren inderdaad geen extra kosten. Alles lijkt afgehandeld zoals beloofd.

 

Eindconclusie: de GSP kan erg handig zijn, maar het hangt erg af van wat je besluit er mee te kopen. De opvolging van shipping is niet altijd even transparant en er komen verschillende sites bij kijken (in dit geval eBay, trackyourparcel en BPost). M'n ervaring is zeker niet slecht en ik zou overwegen het opnieuw te gebruiken.

Bericht 16 van 17
laatste antwoord

Re: trackyourparcel.eu

ik  heb juist het zelfde voor  dat ze dit systeem maar afschaffen trek op niets hier maar afwachten dagen en na 3 weken is het nog niet geleverd .

Bericht 17 van 17
laatste antwoord