annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzending uit amerika

hallo
ik heb dus een object gekocht in amerika , en dat is een maand geleden verzonden , maar ik heb dat nog steeds niet ontvangen , enig idee hoe dit komt?

mvg
Bericht 1 van 52
laatste antwoord
51 ANTWOORDEN 51

verzending uit amerika

Als je de termijn hebt laten verstrijken, tja, dan blijft alleen nog over dat je een geschil bij eBay kunt starten voor niet-ontvangen object maar daar schiet je financieel niks mee op.

Als het nog eens voorkomt dus zeker binnen de 45 dagen een claim indienen bij PayPal. Die claim kun je altijd nog intrekken als het artikel naderhand nog opduikt.

Everybody's wearing a disguise
To hide what they've got left behind their eyes.

Nieuwsgierig? Klik op het plaatje:

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 21 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

Als het geld van je CC is afgegaan ,kan je nog bezwaar indienen bij je CC-maatsch. Hoe lang is dit mogelijk? 4 of 6 maanden. Daar ben ik niet zeker.

Everything You Always Wanted to Know About PayPal But Were Afraid to Ask...

http://forums.ebay.com/db2/forum.jspa?forumID=97
Bericht 22 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

Oh ja, natuurlijk, dat kan als het tenminste via de creditcard is betaald en niet vanaf een saldo op de PayPal rekening.

Binnen de drie (3) maanden moet dat gebeuren.

Bericht 23 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

> Als je de termijn hebt laten verstrijken, tja, dan blijft > alleen nog over dat je een geschil bij eBay kunt starten > voor niet-ontvangen object maar daar schiet je financieel > niks mee op.
>
> Als het nog eens voorkomt dus zeker binnen de 45 dagen een > claim indienen bij PayPal. Die claim kun je altijd nog > intrekken als het artikel naderhand nog opduikt.

hoe kan je nu in godsnaam binnen de 45 dagen reageren als de verzendingstermijn 6 weken is...
Bericht 24 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

hoe kan je nu in godsnaam binnen de 45 dagen reageren als de verzendingstermijn 6 weken is.

Dat kan best hoor, dat is helemaal geen probleem. Voor de zekerheid he?
Je kan zo'n claim gewoon intrekken als alles geleverd is.

Bericht 25 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

zoals verwacht was ik te laat om de claim in te dienen bij paypal.

ik heb nu een geschil voor niet ontvangen object geopend bij paypal, de koper heeft geantwoord dat het mogelijk 10 weken kan duren voordat het item aankomt, we zijn nu week 8.

Ik wil nog wel even wachten vooraleer ik een claim via de standaard kopersbescherming indien (aangezien de verkoper eerlijk is volgens mij), maar ik wil de mogelijkheid tot het indienen van een claim ook niet laten verlopen, dus mijn vraag is: hoelang kan ik nog wachten vooraleer ik een claim indien?
Bericht 26 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

Volgens mij kun je niet EN bij PayPal EN bij eBay een geschil indienen.
Lees de richtlijnen er maar even op na:
http://pages.benl.ebay.be/help/tp/inr-snad-process.html

Bericht 27 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

Klopt. Als je met Paypal hebt betaald en je wilt een claim bij eBay indienen, word je automatisch doorgelinkt naar Paypal om daar een claim in te dienen (wat niet meer kan). Ebay maakt zich er erg gemakkelijk af zo :(

bij Mammon

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

oranje~

bij Mammon

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

oranje~

Bericht 28 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

ik heb geen klacht ingediend bij paypal (wel geprobeerd maar niet gelukt wegens > 45 dagen)

@doemediemaar: dat is idd heel flauw als dit het geval is. het enige dat ik dan nog kan hopen is dat de boeken toekomen...
Bericht 29 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

er moeten dit toch nogal mensen tegen gekomen zijn, zijn er eigenlijk geen werknemers van ebay die dit forum volgen?

ik ben lichtjes verbitterd over die hele ebay toestand en heb de indruk dat ipv koper bescherming het hier altijd neerkomt op verkoper bescherming, bij ebay zullen ze waarschijnlijk denken, kopers hebben we toch genoeg...

nu soit als ik voor de 90 dagen nog geen boeken ontvangen heb kan de verkoper in ieder geval rekening op een negatieve feedback dan heb ik toch nog iets gehad voor mijn 200€.
Bericht 30 van 52
laatste antwoord