annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzending uit amerika

hallo
ik heb dus een object gekocht in amerika , en dat is een maand geleden verzonden , maar ik heb dat nog steeds niet ontvangen , enig idee hoe dit komt?

mvg
Bericht 1 van 52
laatste antwoord
51 ANTWOORDEN 51

verzending uit amerika

Iemand die de url kent waar je die info ivm import tarieven en douane rechten etc. kan lezen op de officiele sites van de douane belgie/ministerie?

Ik vind het gewoon erg dat als je dit soort info zoekt via google, je hier terecht komt ipv site douane.be ... bestaat geneens... ministeries... ook geen bruikbare situatie...

Dank U
Bericht 11 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

Hier is de link naar de douane site:
http://fiscus.fgov.be/interfdanl/burgers/kopen_internet/index.htm
THE POWER OF ALL OF US™

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 12 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

Een pakje uit Amerika moet er in 3-4 dagen kunnen wezen, is mijn ervaring met medical products, heb op 5 juli een pakje laten versturen uit Amerika met radiospullen via Ebay gekocht en is nu 8 augustus aangekomen.Volgens de track heeft het pakje 7 juli Amerika verlaten.Dus zie hier hoe snel onze belastingdienst werkt. Het was wel vreemd dat ik op 3 juli een formulier te vermissing Internationale zending heb opgestuurd naar TPG-post en dat het pakje er nu ineens is.Maar goed je ziet het duurt soms erg lang.
Bericht 13 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

bedoel 3 augustus vermissing gemeld uiteraard.
Bericht 14 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

maar dan bedoelt ge toch in 2006 😉
Bericht 15 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

Nog niet paniekeren !!

Bij mij duurde het eens 6 maanden vooralleer het pak toekwan.

Waarom weet ik niet.
Bericht 16 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

ben in hetzelfde geval, wacht al 2 maanden op mijn hardy boeken (http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8434456794&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1)

als ik het goed en wel begrijp zal ik dus ook nog es extra douanekosten moeten betalen als het ooit toekomt... 😞

hoeveel bedraagt die douanekost?
Bericht 17 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

moet ik ondertussen een geschil openenen voor een niet ontvangen object op ebay?
Bericht 18 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

hoeveel bedraagt die douanekost?

Dat ligt aan de totaalwaarde (inclusief verzendkosten).

moet ik ondertussen een geschil openenen voor een niet ontvangen object op ebay?

Ik zou dat wel doen. Kan geen kwaad. Je kan het geschil altijd sluiten als de boeken eindelijk geleverd worden.
En als je met PayPal hebt betaald kun je misschien beter daar een geschil openen. ;-)

Everybody's wearing a disguise
To hide what they've got left behind their eyes.

Nieuwsgierig? Klik op het plaatje:

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 19 van 52
laatste antwoord

verzending uit amerika

ik heb met paypal betaald, maar bij paypal moet je binnen de 45 dagen na aankoop reageren, aangezien de verzendingskost van amerika per boot zoiezo max 6 weken is is die termijn van 45 dagen zoiezo verstreken zeker... 😞
Bericht 20 van 52
laatste antwoord