op 07-07-2012 17:30
Hallo,
Ik ben sinds vorige week begonnen met verkopen op eBay,
Ik ben goedkoper dan de concurrentie maar ik verkoop niks,
Ik verzend mijn goederen wereldwijd & aanvaard paypal !
Ik vraag me af waarom ik niet verkoop, als ik naar ebay.com ga dan staat mijn zoekertje er niet bij, en mijn bezoekers vallen ook tegen, dus ik denk dat de reden waarom ik niet verkoop de volgende is : mijn zoekertjes worden bijna niet bekeken, ik heb nogtans een 'nu kopen' optie en er staat een foto op als je mijn zoekertje zoekt ( de optie van 0,20euro)
Gelieve mij te helpen, ik wil echt verkopen op ebay
Alvast bedankt !
op 07-07-2012 17:35
Ik zie maar 3 items...die je verkoopt
D.
op 07-07-2012 17:38
Beste,
Ja, de micro sd kaarten is maar tijdelijk, maar die andere 2 objecten wil ik blijven verkopen, Ik ben vanplan om artikel per artikel te verkopen, en pas te beginnen aan een volgend als deze 2 goed draaien, of is dat een foute strategie ?
MVG
op 08-07-2012 00:20
Ik zie dat je pas begint met verkopen, enig geduld is hier wel op zijn plaats... op één item heb je al twee biedingen, geen slecht begin volgens mij... anderzijds moeten de mensen je nog leren kennen. Wat had je verwacht dan... ik zet ff één en ander te koop te koop op Ebay en het loopt storm???
Powersellers zijn ook met nul begonnen en hebben hun reputatie op Ebay ook moeten opbouwen en dat gebeurde ook niet op één dag. Wat je je nu niet verkoopt, verkoop je mss binnen een paar weken vlot... ook niet vergeten dat het vakantietijd is voor velen!
op 08-07-2012 11:39
Oke, Maar ik vind het raar dat mijn zoekertjes niet op ebay.de staan, en die van de concurrentie wel
MVG
op 08-07-2012 13:26
op 08-07-2012 18:53
op 08-07-2012 19:24
Als ik op eBay Duitsland ga zoeken op de titel of een deel van een titel van één van uw vaste prijs aanbiedingen, dan vind ik in eerste instantie niets. Maar als ik dan in de linkerkolom, naast de zoekresultaten, onder "Ort": "Europa" of "Weltweit" aanvink, dan verschijnt uw aanbieding. Dit is normaal.
Ik zie een aanbieding met buitenlandse locatie die direct zichtbaar wordt als ik ga zoeken op deel van de titel. Dit is een aanbieding van een buitenlandse verkoper die direct op eBay Duitsland geplaatst is. De eBay kosten als men aanbiedingen plaatst op een grote sites zoals eBay.DE liggen normaal een stuk hoger in vergelijking met het plaatsen van aanbiedingen op een kleine site zoals eBay.BE.
Dat een selectie van aanbiedingen van sommige verkopers wel direct getoond worden in een apart vak helemaal onderaan bij de buitenlandse aanbiedingen is ook normaal. Dit zijn dikwijls grotere verkopers met een uitstekende feedback score.
De rubriek nummers van overeenstemmende rubrieken tussen verschillende eBaysites zijn meestal verschillend, zodat men aanbiedingen die geplaatst zijn op buitenlandse sites dikwjls niet terugvindt in deze rubrieken, ook niet bij wereldwijd zoeken.
op 08-07-2012 19:53
En, hoe kan ik anders dan na een posting van Hughwitte zoals steeds te zeggen :
Hughwitte heeft de correcte uitleg gegeven en ik heb er niks aan toe te voegen ... 🙂
Als je echt op een buitenlandse site wil werken kan dat enkel door rechtstreeks op die buitenlandse site te adverteren.
Zo werk ik voor mijn juwelengamma met Supergiftman op ebay België - of eerlijkheidshalve op ebay Belgique -, maar in Frankrijk zet ik aparte advertenties via een aparte account, Parissecrets.
op 08-07-2012 19:57