annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feedback graag in verband met zichtbaarheid !!!! ebay.com objecten onzichtbaar op ebay.be !!!!!!!!!

Collega's, hier een vraag aan diegenen die zowel op .com als op .be aanbieden.

Ik heb zopas de test gedaan, uitgelogd en mezelf opgezocht op ebay.be.

Heb dan op het winkeldeurtje geklikt en tot mijn verbazing zie ik alle objecten (postkaarten) die ik aanbied op .com NIET op het scherm.

Dit wil dus zeggen wanneer een Belgische koper mijn winkel bekijkt dat m'n postkaarten totaal niet te zien krijgt.

Is dit normaal?

Wat heeft het nut als ik op.com aanbied (is volledig gratis trouwens, met veel gratis foto's) dat men het op ebay.be niet ziet?

Het voelt een beetje wrang aan dat ebay.be precies niet wilt dat we in België internationaal verkopen of dat we naar Ebay.com trekken omdat het daar gratis is en voor hetzelfde op ebay.be niet.

Graag reacties.   Ook van de moderator mocht ie even tijd hebben.

Johan

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Feedback graag in verband met zichtbaarheid !!!! ebay.com objecten onzichtbaar op ebay.be !!!!!!!!!

Er zijn nog andere zaken aan de hand hoor... als je iets aanbied op BE ben je niet zichtbaar op andere site, zelfs al ga je internationaal... omgekeerd klopt... als je iets aanbied op FR, ben je niet zichtbaar op BE, enz...

Logisch dat wij niks meer verkopen!!!!

D.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ik ben eens gaan zien op andere pc naar mijn account.

De aanbiedingen via ebay.com zijn wel zichtbaar in mijn winkel,maar met de euro geprijsd  i.p.v.origineel in dollar

Tot hiertoe is er niets mis,heb zelfs een belg die reeds een vraag heeft gesteld over een aanbieding die gedaan is op ebay.com.

(Het was wel een redelijk recente koper,kan dus ook zijn dat die mijn aanbiedingen volgt)

Bericht 3 van 3
laatste antwoord