annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Free listing on ebay UK maar word wel aangerekend?

Ik probeer een advertentie in veiling formaat op ebay UK te zetten maar ik krijg op het einde toch steeds de kosten van "insertion fee",hoewel het vandaag en morgen gratis aanbieden is.Hoe los ik dit op,of word het achteraf toch van mijn factuur afgetrokken?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Re: Free listing on ebay UK maar word wel aangerekend?

Ik heb het ondertussen gevonden...je moet in de UK wonen om free listing te krijgen. Vroeger kon het gewoon vanuit België,jammer...

Ik verkocht vroeger altijd beter als ik rechtstreeks op ebay UK aanbood in plaats vanuit België internationaal te verkopen.De visibiliteit van Belgische advertenties op ebay UK is nooit zo goed.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Re: Free listing on ebay UK maar word wel aangerekend?

Vroeger deed ik dat ook, het kon toen ook bijvoorbeeld in Duitsland, Canada, .... maar waarschijnlijk was er wat teveel volk dat zo enkel gebruik maakte van gratis plaatsingdagen.

Ik heb toen achteraf als particulier verkoper nog wel veel via Ebay Frankrijk verkocht omdat je daar sowieso tot 100 stuks gratis kon veilen... ik weet niet hoe het vandaag is daar. Maar Frankrijk is wel een grote markt en er kijken ook veel Walen op die site.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord