annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wil mijn zoekertje wereldwijd plaatsen. Hoe doe ik dat?

De vraag is. Als ik mijn item hier te koop zet, komt het dan automatisch ook op ebay.com of niet. Ik heb reeds geprobeerd om mijn item op Ebay.com te plaatsen maar zonder succes omdat je dan geen "Valid code" kan invoeren waar het item zich bevindt. 

 

Dus de vraag is. Hoe pak ik dat aan? 

 

Alvast vriendelijk dank voor uw antwoorden. 

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Ik wil mijn zoekertje wereldwijd plaatsen. Hoe doe ik dat?

Ik heb een haat-liefde relatie met Ebay.

 

Op één of andere manier ben ik steeds weer aangetrokken om het toch maar weer eens te proberen en de teleurstelling komt steeds weer terug omdat het zo erg moeilijk is om op dot com aan te bieden.   Dot Com zou moeten wereldwijd zijn maar dit is het niet, het is enkel USA want het is erg moeilijk om je manier voor verzending te kiezen en dan al die verschillende punten die je moet invullen en op 't einde als je formulier ingevuld is mag je opnieuw beginnen want ergens is er wel ergens iets fouts aangeduid.

 

Op ebay dot com een aanbieding plaatsen vind ik, na jaren ervaring op ebay dot be erg moeilijk, omslachtig, ingewikkeld.

 

Probleem is als je op ebay dot be aanbiedingen plaatst dat geen kat je ziet.  Als je geen paypal aanbied dan kan je niet eens gezien worden, worden we dus eigenlijk gegijzeld door het systeem.

 

Ik zet nog enkel spullen op waarvan ik bijna zeker ben dat ze zullen verkocht zijn en waarvan de uiteindelijke verkoopprijs niet zo van belang is.  Ik start dan ook steeds met het minimum bedrag die ik zeker wens te ontvangen of ik ben gezien.  Ebay is vooral voor koopjesjagers. Vandaar .

 

Als je gewoon alles op ebay plaatst die je te koop hebt dan zet je het maar beter partikulier want wij als zelfstandigen moeten betalen voor de plaatsing en ik heb al gehad in het verleden dat m'n winst van de weinige verkochte items gewoon weer in plaatsingkosten ging van niet verkochte items.

 

Dus,  hoe plaats je wereldwijd ?  Mijn antwoord:  met veel miserie.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Ik wil mijn zoekertje wereldwijd plaatsen. Hoe doe ik dat?

Mijn oprecht medeleven met de gefrusteerde ebayers.

Ik bied regelmatig aan op ebay.com en andere naargelang de objekten.

Op ebay .com vink ik bezoek ook UK aan en betaal er extra voor zodat ebay.uk MOGELIJKE KOPERS mijn artikels ook kunnen zien.

Of dat zo inderdaad is , dat weet ik niet .( zichtbaar zijn op site vanuit het buitenland heeft volgens iemand te maken met het  IP adres dat niet geregistreerd is in het land van de gevestigde site ) zo zou !!!! ebay kunnen straffen of loven op zichtbaarheid .

 

Het kan een science fiction zijn , maar door ellende onstaan er veel fabeltjes of waarheden. 

 

Het feit is dat ik sommige periode's regelmatig buitenlandse kopers heb wereldwijd en sommige periode's helemaal niets , terwijl dat gewoonlijk ( toevallig samenvalt ) met ofwel een probleempje ( dat opgelost werd )  of meerdere vroegtijdig verwijderde items ( welke soms tot 12 maanden reeds op ebay stonden) , wat ook resulteerd in het feit dat uw status van uitstekende verkoper vervalt en uw kans op korting verdwijnt.

 

Ook gebeurt het regelmatig dat ik meer buitenlandse kopers heb uit de buurlanden van objekten gewoon aangeboden op ebay.be , wat ook afwisselend is . De ene periode allemaal duitsers en fransen , dan valt deze weg en zijn het bv. konstant nederlanders.

 

Ik breek er mijn hoofd niet meer over , maar dat er ergens iets met de internet overdracht is zal wel zijn en ook geprogrammeerde

instructie's

 

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Ik wil mijn zoekertje wereldwijd plaatsen. Hoe doe ik dat?

op ebay.be aanbieden en wereldwijd verzenden aanvinken dat is het in de landen waar je naar verzend ook te zien. 

http://pages.ebay.nl/help/export-index.html

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Ik wil mijn zoekertje wereldwijd plaatsen. Hoe doe ik dat?

In theorie is dat inderdaad zo Liesbeth maar in de praktijk loopt het vaak ietsje anders...

Indien er bvb verschillende Amerikanen zijn die hetzelfde object aanbieden, dan mag je het al vergeten dat je op ebay.com zichtbaarheid zal genereren.

Vroeger verkocht ik om de haverklap bvb miniatuursmartjes aan Duitse klanten, sedert de invoering van dit nieuwe zichtbaarheidssysteem is dit gezakt naar quasi 0...

Net omdat dit in Duitsland veelvuldig aangeboden wordt.

Andere landen geen probleem maar Duitsers, die zie ik pas als de modelletjes op specifieke naam gezocht worden en dan nog meestal quasi niet meer aangeboden worden op de Duitse ebay-site.

Op de andere eBay-sites geen probleem, daar wordt ik evenwaardig als de Duitse aanbieders behandeld.




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 5
laatste antwoord