op 14-08-2012 18:32
Ik ben zeer teleurgesteld eigenlijk dat paypal ook kosten op verzendkosten verhaald.
Ik heb dit al 2 maal voor gehad dat ik aan een verkocht spulletje op ebay zelf geld moet opleggen of er helemaal niets aan heb!
Ik verkoop iets voor 0,50€ en 1,60€ verzendkosten naar Frankrijk.
Jullie rekenen mij 0,42€ aan en ebay 0,04€ = 0,46€
Wat maakt dat ik dus welgeteld 0,04€ aan het object verdien
Ik schrijf daarom nachthans bij mijn advertenties dat ik slechts paypal aanvaard vanaf 5€.
Kan ik dit de koper verplichten? Dat ze voor 5€ moeten kopen om paypal te kunnen aanvaarden?
Kan ik dat ergens instellen?
Vinden jullie dit eigenlijk normaal?
Ik wil ze internationaal aanbieden, maar dat kan niet zonder paypal, dus zit ik vast.
Eén oplossing denk ik dan, paypal uit mijn verkoop halen, maar dan ben ik ook gelijk veel landen armer waar ik niet naar kan verzenden ...
op 20-08-2012 16:54
"Wat is het toch makkelijk om in anonimiteit je gal te spuwen of stoer te doen ..."
Oei wij hebben op zijn vriendje teentjes getrapt...
mens word eens volwassen aub...het imago van dit forum gaat echt recht naar beneden!!!
op 20-08-2012 16:59
Nog eens ik heb NIET zoals vele van jullie 5 accounts inzake verkopen, zoals vaak die super verkopers 😞
Ik heb hier GEEN verkopers acount. Maar ik zou hier graag verkopen indien ebay iets doet aan zijn voorwaarden;
op 20-08-2012 18:01
Raar dat het moderatortje met zijn gommetje nog niet is langsgeweest.
Idd.
Ik heb sterk de indruk dat hij/zij een taalprobleemke heeft.
Op ebay.fr was hij immers onmiddellijk na het verdwijnen van Martijn (ook daar de moderator) heftig aanwezig.
Er werd zelfs getreurd omwille van het wegvallen van de 'gematigde' Martijn 🙂