annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

US Pakje beschadigd aangekomen bij mij BEL

Ik heb deze week een pakje aangekregen die beschadigd is tijdens transport. De doos die het product bevatte duidelijk schade en deze is ook zichtbaar op het product. Ook is de factuur verdwenen uit de doos. Deze kwam gescheurd bij me aan dus kon gemakkelijk eruit zijn gehaald. Bij dit type product is de factuur namelijk ook geld waard. Ik heb een claim geopend bij PayPal maar wie is nu eigenlijk verantwoordelijk? USPS of Pitney Bows? Zijn bij dergelijke verzending niet USPS service verantwoordelijk voor de verzending naar de Global Shipping Center en van dan af aan Pitney Bows?

 

Ik heb van alles foto's gemaakt. De verkoper is alles behalve happig om een compensatie te betalen voor de schade en tekort aan inhoud. Hij verklaart dat USPS verantwoordelijk is. De ontbrekende factuur doet ook veel aan de waarde want nu heb ik geen garantie.

 

Wat nu?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

US Pakje beschadigd aangekomen bij mij BEL

Ik heb ook al een aantal keer bij Pitney Bows besteld en geen problemen .

 

Let wel, soms gaat het mis, vooral bij kleine pakjes. Ik wachte op een zending vanuit de USA  maar het duurde lang en ik wou paypal verwittigen maar dan kreeg ik een brief van Eglantier in Mechelen dat ze mijn pakketje gevonden hadden op hun krat.

 

Het pakketjes was niet zo groot, maar bevatte vier intel xeon processoren, normaal invoerrechten en BTW te betalen maar niks dus.

Heb ik toen wat geluk gehad.

 

 

In uw geval is het moeilijk te bepalen die de fout moet dragen want dat kan usps zijn maar de schade kan ook bij de lokale opslag dus in België is dat Bpost gebeurd zijn.  Want USPS zelf stuurt niet tot een privaat adres, idem DHL is Bpost. Fedex komt wel van deur tot deur.

 

Dus is het onzettend moeilijk om te bepalen wie de schuldige is.

 

Ik zou Paypal lastig vallen als een pakket zwaar beschadigd is dus de inhoud verwrongen/defect, ook een bewijs van betaling is daarbij nodig.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord