annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

internationale kopers kunnen gen gecombineerde betaling vragen, nationale kunnen dit wel

Ik heb een basiswinkel geopend op ebay.

 

Als internationale kopers verschillende objecten willen aankopen en een factuur willen aanvragen, zodat ik verzendkosten kan aanpassen, om daarna factuur te sturen om te betalen dan lukt dat niet . Site doet net alsof directe betaling vereist is, hoewel dat vakje in de opmaak van de advertenties staat uitgevinkt.  Zij moeten dus elk item apart aankopen en er de verzendkosten voor betalen, later stort ik hen dan de verzendkosten terug.  Maar das geen manier van werken.  Waarom kunnen internationele kopers geen facturen aanvragen?

 

 Willen belgische kopers meerdere objecten kopen dan is dit geen probleem.  Ook mijn settings onder sitevoorkeuren staan volgens mij juist. 'afhandeling gebruiken' heb ik op Ja gezet en 'gecombineerde betaling en verzending aanbieden' staat ook op ja. Mijn vriend zijn sitevoorkeuren zijn idem aan de mijne, en hij heeft geen probleem met aankopen van kopers combineren (hij heeft wel geen winkel).

 

Ik heb deze instellingen net gewijzigd.  hebben de internationale sites even tijd nodig om deze aanpassingen op te pikken?

 

enig idee hoe dit komt? Bedankt!

 

tweede vraag: Is er op ebay.be een mogelijkheid om een knop 'in winkelmandje ' te laten zien als kopers een object willen kopen. Kan men dit ergens instellen? vriendelijke groet en alvast dank voor de hulp!

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0